עמית סגל חושף: זאת ההבטחה של נתניהו לבן גביר

הפרשן והכתב הסרוג חושף כי נתניהו התחייב בפני יו"ר עוצמה יהודית שהוא לא יקים ממשלה בלעדיו | אתמול חשף סגל מהי הסיבה האמתית של יו"ר הליכוד ללחוץ על סמוטריץ' ובן גביר לאיחוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/22 20:35 א באלול התשפב

עמית סגל חושף: זאת ההבטחה של נתניהו לבן גביר
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר הגיעו להסכמה וירוצו יחד בבחירות הקרובות, ההסכמה באה על רקע זימונם הבהול לביתו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו שלחץ עליהם לחתום על הסכם ריצה משותף בביתו בקיסריה. הערב (א') מפרסם עמית סגל את ההתחייבות של נתניהו לבן גביר.

על פי הדיווח של הפרשן הפוליטי הסרוג, יו"ר האופוזיציה התחייב בפני יו"ר עוצמה יהודית במהלך הפגישה המשולשת שיזם ביום שישי ליד הבריכה הפרטית בביתו בקיסריה ואמר: 'לא אקים ממשלה בלעדיך'. 

בנימין נתניהו. יכול לשמוח

בנימין נתניהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמית סגל: הרי לכם פלא גסטרונומי, נתניהו ינסה לשתות משהו פריך

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות אתמול (ש'), הסביר סגל מה גרם ליו"ר הליכוד לדחוף לאיחוד הזה. "השדכן, בנימין נתניהו, העדיף לא להצטלם עם הזוג המאושר. השלושה יודעים היטב מדוע: נתניהו לא רוצה להצטלם במחיצת בן גביר. אחת הסיבות לאיחוד הייתה החשש מאובדן קולות תחת אחוז החסימה, אבל סיבה מדוברת פחות הייתה חוסר רצונו של יו״ר הליכוד למצוא עצמו עם מפלגת ענק בן גבירית שתקשה משמעותית על ממשלתו העתידית, אם זו תקום, בבירות העולם. פניו כעת לכווץ את המפלגה המאוחדת לממדים צנועים מאוד. הרי לכם פלא גסטרונומי: נתניהו ינסה לשתות משהו פריך", טען הפרשן הסרוג.

בצלאל סמוטריץ

בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. פוליטיקה קטנה צילום: ללא

ראש הממשלה לשעבר נתניהו: "אחדות היא צו השעה"

בהודעה משותפת שיצאה מטעמן של מפלגות הציונות הדתית ועוצמה יהודית נמסר כי המפלגות הגיעו להסכמה בדבר ריצה משותפת לכנסת ה- 25.  ח"כ סמוטריץ ובן גביר בירכו על ההסכם ואמרו כי הוא "יסייע לניצחון המחנה הלאומי ויביא ממשלה לאומית יציבה לישראל".

ראש הממשלה לשעבר נתניהו ברך לאחר שהודיעו על ריצתם ואמר "אחדות היא צו השעה כדי להבטיח את ניצחון המחנה הלאומי והקמת ממשלה לאומית יציבה ל - 4 השנים הקרובות".