בחירות 2022

היועצת לענייני מגדר לשעבר של הרמטכ״ל תתמודד בישראל ביתנו

שרון ניר, תת אלוף ומג"דית הקשר הראשונה בצה"ל מצטרפת לרשימת ישראל ביתנו ותתמודד בכנסת הקרובה | ליברמן החמיא לגל: "אישה פורצת דרך שקידמה נשים רבות למוקדי קבלת החלטות בעולמות הביטחון הלאומי ומדיניות החוץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/22 18:12 א באלול התשפב

היועצת לענייני מגדר לשעבר של הרמטכ״ל תתמודד בישראל ביתנו
שרון ניר, צילום: ללא

אחרי שמוקדם יותר היום (א') גורמים בישראל ביתנו סיפרו לאתר כיפה כי הם מתקשים לראות את ליברמן מצרף את אביר קארה. כאשר הגורמים ציינו כי אחת הסיבות לטענתם כי שר האוצר לא יצרף את קארה לישראל ביתנו היא בשל ההתנהלות העצמאית שלו בשנה האחרונה. מפלגתו של ליברמן חושפת מועמדת חדשה שתתמודד לכנסת במסגרת הרשימה בבחירות לכנסת ה-25. 

על פי הודעה שיצאה ממפלגת ישראל ביתנו, שר האוצר ויו״ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, סיכם היום (א׳), ה-28 באוגוסט 2022, עם תא״ל (במיל׳) שרון ניר כי היא תתמודד במסגרת רשימת ישראל ביתנו בבחירות לכנסת ה-25. 

ניר, האישה הראשונה שמונתה לתפקיד מג״דית קשר והראשונה להתמנות לתפקיד מפקדת בית הספר הארצי לתקשוב וסייבר, בתפקידה האחרון בצה״ל שימשה כיועצת הרמטכ״ל לענייני מגדר וזאת עד שנת 2019 , בשנת 2020 פרשה מצה״ל.

כיום ניר מרצה בביה״ס לממשל ודיפלומטיה באוניברסיטת רייכמן , מרצה בבתי ספר ובמכינות קדם צבאיות ויו״ר בהתנדבות של הועד המנהל פורום דבורה.

ליברמן: "בעת תפקידי כשר ביטחון וגיליתי אישה פורצת דרך"

ליברמן

ליברמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השר ליברמן: ״אני מברך על הצטרפותה של שרון לזירה הפוליטית בכלל ולמפלגת ישראל ביתנו בפרט. את שרון הכרתי בעת תפקידי כשר ביטחון וגיליתי אישה פורצת דרך שקידמה נשים רבות למוקדי קבלת החלטות בעולמות הביטחון הלאומי ומדיניות החוץ. תרומתה של שרון לחברה הישראלית לא הסתכמה בשלושים שנות שירותה בצה״ל אלא תמשיך גם בכנסת. שרון ברוכה הבאה ובהצלחה״.

ניר: "השאיפה שלי היא לייצר תשתית חברתית - כלכלית מאפשרת ולעודד שיוויון הזדמנויות"

המתמודדת הטרייה תא״ל (במיל׳) שרון ניר אמרה ״כל חיי הבוגרים ראיתי את טובתה של מדינת ישראל בראש מעייני והמשימה לא תמה מבחינתי! אני מצטרפת למפלגת ישראל ביתנו מתוך  תחושת שליחות והזדהות עמוקה עם הערכים והדרך ובעיקר מתוך רצון לקדם סוגיות בוערות בחברה הישראלית. השאיפה שלי היא לייצר תשתית חברתית - כלכלית מאפשרת ולעודד שיוויון הזדמנויות כך שכל אחת ואחד במדינה יוכל לקבל החלטות מושכלות עבורו ולהתקדם בחייו״."