פרסום ראשון בצל הקרע בין סמוטריץ' ובן גביר: מעוז מקבל תמיכה מעשרות רבנים

מעל 50 רבנים וראשי ישיבות יוצאים במכתב תמיכה במפלגת נעם בראשותו של חבר הכנסת אבי מעוז: "מובילה את הפעולות לחיזוק הזהות היהודית, קוראים אנו לסייע ולתמוך בכל עוז לחיזוקה ולהצלחתה של נעם"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/08/22 22:28 כז באב התשפב

בצל הקרע בין סמוטריץ' ובן גביר: מעוז מקבל תמיכה מעשרות רבנים
איב מעוז בוועידת נעם, צילום: נחשון פיליפסון

בעוד הקרע בין סמוטריץ' לבין גביר נמשך, יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז זוכה הערב (ד') לתמיכה רחבה מעשרות רבנים וראשי ישיבות. הרבנים קוראים למצביעים לסייע ולתמוך בכל עוז לחיזוקה ולהצלחתה של נעם בבחירות לכנסת הקרובה מפני שהיא "מובילה את הפעולות לחיזוק הזהות היהודית במדינת ישראל".

בין החתומים על המכתב הם הרבנים הרב צבי ישראל טאו, הרב מרדכי שטרנברג, הרב שלמה אבינר, הרב עודד וולנסקי,  הרב יגאל קמינצקי, הרב יהודה בן ישי, הרב יוסף זיני, הרב צבי קוסטינר, הרב אליעזר קשתיאל, הרב אוהד תירוש, ועוד עשרות רבנים וראשי ישיבות.

צילום: נעם

"אל אחינו כל בית ישראל", פנו הרבנים, "באים אנו בזאת לחזק את ידיה של מפלגת נעם, בראשות ח"כ אבי מעוז הי"ו, אשר מובילה את הפעולות לחיזוק הזהות היהודית של המדינה, ונאבקת בכל עוז לעצור רוחות זרות אשר פועלות להפרדת הדת מהמדינה ולהפיכתה ל"מדינת כל אזרחיה" 

עוד הוסיפו ואמרו כי "מפלגת נעם מתמודדת עם תחלואי הפדגוגיה והדמגוגיה הפוסט מודרנית המלאה משנאת החיים, ובנוסף, פועלת נעם לחיזוק כל המערכות הנוגעות לצביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית: מעמד הרבנות הראשית, קדושת המשפחה, הפסקת טשטוש הזהויות, והגנה מכל ההשפעות הזרות על כלל המערכות הציבוריות".

"הזהות היהודית היא בסיס הקיום של מדינת ישראל כמדינת העם היהודי, ובנפשנו הדבר! כדי לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית – צריכים אנו שמפלגת נעם תהיה חזקה בכנסת. אנו קוראים לסייע ולתמוך בכל עוז לחיזוקה ולהצלחתה של נעם בבחירות לכנסת הקרובה, וכל התומכים, המסייעים והפעילים של מפלגת נעם – ד' יברך אותם וישלם שכרם.  "עתידה בת קול שתהא מפוצצת בראשי ההרים ואומרת: 'כל מי שפעל עם א-ל יבוא ויטול שכרו'". "ויהי נעם ד' אלוקינו עלינו".