איתמר בן גביר: "הציונות הדתית בחרה רשימת חברים שלא תביא קולות"

יושב ראש עוצמה יהודית שהכריז על ריצה נפרדת בבחירות לא חוסך ביקורת מהציונות הדתית ורשימתה הנבחרת: "מיצינו את המשא ומתן, אם אין הסכמה לשוויון והדדיות לא תהיה ריצה משותפת" | סמוטריץ': "ידי מושטת לאחדות, בוא נשב עד שיצא עשן לבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/08/22 07:52 כז באב התשפב

איתמר בן גביר: "הציונות הדתית בחרה רשימת חברים שלא תביא קולות"
איתמר בן גביר, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לצד החגיגות על תוצאות הפריימריז הראשונים במפלגת הציונות הדתית, יש מי שלא אוהבים את התוצאות. לאחר שמפלגתו של ראש הממשלה, יש עתיד, פירסמה הודעה ובה היא תוקפת את התוצאות ומכנה את הרשימה מיזוגנית, הומפובית וגזענית, גם איתמר בן גביר מצטרף לביקורת.

מה ימקסם את קולות הימין?

"מיצינו את המשא ומתן. אם אין הסכמה לשוויון והדדיות לא תהיה ריצה משותפת. הציונות הדתית בחרה רשימת חברים שלא תביא קולות", אמר יושב ראש עוצמה יהודית לכאן רשת ב'. בראיון לישראל היום הוא הבהיר את דרכו: "ריצה של עוצמה יהודית בנפרד, וריצה של סמוטריץ' בחיבור עם שיקלי בנפרד, תמקסם יותר את קולות הימין".

הפריימריז בציונות הדתית

הפריימריז בציונות הדתית. רשימת חברים? |  צילום: כיפה

כזכור, אתמול (ב') קרא נתניהו לאחדות בין סמוטריץ' לבן גביר בסרטון מיוחד שפרסם. סמוטריץ' הגיב מיד וחיזק את ראש הממשלה לשעבר, אך בן גביר חידד עמדות וטען בתוקף כי אין פרטנר וכי בצלאל מעוניין בשיקלי.

"אנחנו יוצאים הערב לדרך חדשה"

עם הכרזת תוצאות הפריימריז, אמר אמש (ב') סמוטריץ': "אנחנו יוצאים הערב לדרך חדשה. שמעתי את דבריו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שקרא לי ולחברי איתמר בן גביר להגיע לאחדות, ואני מסכים איתו וקורא מכאן לאיתמר: ידי מושטת לאחדות, בוא ניפגש כבר מחר ונשב עד שיצא עשן לבן כדי להגיע להסכם על ריצה משותפת יחד עם הנבחרת המופלאה שבחרנו היום".


(אופיר סופר מגיב לזכייה במקום הראשון)