בן גביר מגיב לקריאה של נתניהו: "בצלאל מעוניין בשיקלי"

יושב ראש עוצמה יהודית הודף את הקריאה של יושב ראש הליכוד לאחדות עם הציונות הדתית: "רדפנו חודש וחצי אחרי סמוטריץ' למען אחדות שוויונית. קבענו פגישות שסמוטריץ' ביטל, אחרות התבררו כסרק" | צפו בתגובה של בן גביר

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/22 17:04 כו באב התשפב

בן גביר מגיב לקריאה של נתניהו: "בצלאל מעוניין בשיקלי"
בן גביר, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

איתמר בן גביר מגיב לבנימין לנתניהו. לאחר שראש הממשלה לשעבר קרא לאחדות בין הציונות הדתית לעוצמה יהודית, בן גביר דוחה את הקריאה וכותב: "אדוני ראש הממשלה לשעבר ובעתיד. אתה יודע באופן אישי כמה רדפנו חודש וחצי אחרי סמוטריץ' למען אחדות שוויונית. קבענו פגישות שסמוטריץ' ביטל, אחרות התבררו כסרק".

צפו בתגובה של בן גביר:

בן גביר: "נעשה הכל כדי למצות את קולות הימין"

הוא הוסיף: "ניסינו בכל דרך עד שהבנו שאין פרטנר. בצלאל מעוניין בשיקלי ונמצא עימו במשא ומתן. אנחנו מכבדים את החלטתו ונעשה הכל כדי למצות את קולות הימין". כזכור, נתניהו אמר כי "לכולנו משימה אחת - להקים ממשלה לאומית חזקה ויציבה ל-4 השנים הקרובות. לצורך זה חייבים קודם כל דבר אחד - לאחד את הכוחות, ולא לפצל אותם".

גם סמוטריץ' התייצב לצדו של ראש האופוזיציה וכתב: "שמעתי את דבריו של ראש הממשלה לשעבר ובעזרת השם לעתיד בנימין נתניהו ואני מסכים איתו וקורא לחברי איתמר - בוא נשב כבר מחר במטרה אמיתית לקדם ריצה משותפת למען ניצחון הימין בבחירות".

שיקלי וסמוטריץ' יקימו בלוק טכני?

כזכור, הבוקר (ג') דווח כי מתקיימים מגעים בין סמוטריץ' לעמיחי שיקלי על ריצה משותפת בבלוק טכני. על פי המתווה, שיקלי יקים מפלגה עצמאית ויתחבר עם מפלגת 'הציונות הדתית' של סמוטריץ'. במידה והמגעים בין השניים ישאו פרי, שיקלי צפוי לקבל שלושה מקומות בעשיריה הראשונה ומפלגת נועם תישאר בחוץ.

סמוטריץ

סמוטריץ' ושיקלי. כמה אפשרויות צילום: פלאש 90

צפו בקריאה של נתניהו: