אביגדור ליברמן פונה לחרדים בטיקטוק מפתיע | צפו

מפלגת ישראל ביתנו בראשותו של אביגדור ליברמן היא אחת המפלגות השנואות על הציבור החרדי, אבל טיקטוק חדש של המפלגה פונה דווקא אליהם ומציג את החרדי שמצביע לליברמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/22 14:52 כב באב התשפב

אביגדור ליברמן פונה לחרדים בטיקטוק מפתיע | צפו
ליברמן ברקע ישיבה חרדית, צילום: Flash90, עריכה: כיפה

בחודש מרץ בשנה שעברה התארח אביגדור ליברמן בתכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בקשת 12, וסיפק התבטאות חריגה על הציבור החרדי, התבטאות שהפכה אותו לאחד הפוליטיקאים השנואים ברחוב החרדי. בין היתר הוא גם כיכב בהגדה של פסח בתפקיד פרעה.

למי שהספיק לשכוח, ליברמן נשאל האם ישתף פעולה עם החרדים לאחר שבנימין נתניהו כבר לא יכהן כראש ממשלה, וליברמן השיב: "אין דבר כזה. את החרדים יחד עם ביבי - על מריצה אחת למזבלה טובה". בסרטון טיקטוק חדש של במפלגה בראשותו, ישראל ביתנו, נראה תלמיד ישיבה לשעבר מדבר בשבחו של שר האוצר. "אני בעד חיה ותן לחיות, אתה רוצה לאכול לא כשר, לסוע בשבת, אני לא אקבע לך".

הוא השיב לטענות המראיין וטען: "הוא לא אומר שהם לא ילמדו, אבל שילכו לעבוד גם. הוא אומר אנחנו נסבסד לכם חצי יום עבוד הווחצי יום לימוד תורה".

צפו בטיקטוק של ישראל ביתנו לציבור החרדי:

@israel_beytenu איך בחורים דתיים מצביעים לליברמן? צפו עד סוף הסרטון #פוליטיקהישראלית #דתיים #לימודים #חיהותןלחיות #דתייםוחילונים ♬ Broken Hearts - Michael Ortega