"למה היא לא מצליחה לנשום??": אחרי שהניתוח של בתה הסתבך, חברת הכנסת בתפילת הודיה

בתה של חברת הכנסת שירלי פינטו עברה ניתוח שתל שבלול בשתי אוזניה ולאחריו התקשתה לנשום | בפוסט מרגש משתפת פינטו ברגעי המתח והחרדה וחותמת בהודיה על החלמת בתה והצלחת הניתוח

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/22 10:51 כא באב התשפב

"למה היא לא מצליחה לנשום??": אחרי שהניתוח של בתה הסתבך, חברת הכנסת בתפילת הודיה
שירלי פינטו ובתה כרם בבית החולים, צילום: ללא

חה"כ שירלי פינטו ממפלגת "ימינה" מפרסמת היום (ה') פוסט מרגש בפייסבוק בעקבות ניתוח שעברה בתה הפעוטה כרם במהלכו הושתל "שבלול" בכל אחת מאוזניה של הילדה. פינטו היא כבדת השמיעה הראשונה המכהנת כחברה בכנסת ישראל. 

ממתינה ללא מנוח חמש שעות באזור ההמתנה

וכך כותבת פינטו: "ביום ראשון האחרון כרם הקטנה שלי נכנסה לניתוח לשתל שבלול בשתי האוזניים. 6 שעות צום, מתח. דאגות. מחשבות. תפילות שהניתוח יעבור בשלום. ממתינה ללא מנוח חמש שעות באזור ההמתנה. ואז מודיעים לי, כרם סיימה בהצלחה את הניתוח והיא בחדר ההתאוששות. קפצתי מיד. ההליכה לחדר ההתאוששות הרגישה לי נצח. ראיתי אותה נינוחה ושלווה במיטה, לדקה-שתיים ואז היא פתאום התעוררה, תוך כדי השפעת חומרי ההרדמה- ולא הצליחה לנשום תקין!".

למה היא לא מצליחה לנשום?? נותנים לה תרופה להרגעה, לא עוזר. דופק גבוה.  גבוה מאוד.

"המוניטור מצפצף. הדופק עלה ל-200 בלי שום מאמץ, ואני לא מצליחה להרגיע אותה, היא לא מצליחה להתאפס. אני נלחצת, למה היא לא מצליחה לנשום?? נותנים לה תרופה להרגעה, לא עוזר. דופק גבוה.  גבוה מאוד. אזור החזה עולה ויורד בצורה דרסטית, חדה ולא סימטרית. ‏נותנים אינהלציות, לא עוזר. היא מתעייפת, נלחמת על כל נשימה ונשימה. הקטנה שלי נרדמת ובית החזה עולה ויורד כאילו היא רצה מרתון!".

שירלי פינטו

שירלי פינטו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פתאום ראיתי אותה מסתכלת עליי, מתוך הלול שלה, בחושך, אני מסתכלת מיד למוניטור, 116 דופק. תקין!

פינטו ממשיכה וכותבת: "מחליטים על צילום חזה. אומרים שם בחדר ההתאוששות, נוזלים בריאות. איך זה יכול להיות? נותנים לה פוסיד, לניקוז הנוזלים. גם זה לא עוזר. מודיעים לי שמעבירים אותנו לטיפול נמרץ, אני מרוסקת לגמרי. בטיפול נמרץ, שוב עוברים על צילום החזה ומסתבר שנוצר בצקת בקנה הנשימה כשהוחדר צינור נשימה בהרדמה בניתוח, הבצקת חסמה את דרכי הנשימה ומנעה מכרם שלי לנשום".

"מיד נתנו טיפול אינסטיבי, אינהלציות, סטוראידים. העיניים שלי לא עוזבות אותה, לא עוזבות את מסך מסך המוניטור, שיירד הדופק כבר, שיירד. שעה, שעתיים, שלוש, וכבר אני רואה שהיא מגיבה לטיפול, הדופק טיפה יורד, ויורד, היא נושמת עדיין קשה, אבל פחות, ופחות". 

 

"בלילה קמתי, פתאום ראיתי אותה מסתכלת עליי, מתוך הלול שלה, בחושך, אני מסתכלת מיד למוניטור, 116 דופק. תקין! היא מתיישבת מולי, מחייכת. איך התגעגעתי לחיוך הזה, מלאכית קטנה שלי".

פינטו סיימה את הפוסט בהודיה לצוות הרפואי של בית החולים שניידר וחתמה בתפילה: "אֱלֹקַי, נְשָׁמָה שֶׁנָּתַתָּ בִּי טְהוֹרָה. אַתָּה בְרָאתָהּ, אַתָּה יְצַרְתָּהּ, אַתָּה נְפַחְתָּהּ בִּי, וְאַתָּה מְשַׁמְּרָהּ בְּקִרְבִּי".

רק בריאות.