צפו בתיעוד הקורבן העיד: "תיתן לי כסף אם לא אני 'ירצח' אותך"

כתב אישום הוגש היום נגד תושב יפו בגין תקיפה הגורמת חבלה, חבלה במזיד ברכב ואיומים. יחד עם כתב האישום, יחידת התביעות בת"א הגישה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 17/08/22 13:06 כ באב התשפב

הקורבן העיד: "תיתן לי כסף אם לא אני 'ירצח' אותך"
תיעוד אחת מהתקיפות, צילום: צילום מסך

המשטרה פתחה השבוע בחקירה לאחר קבלת תלונות בגין תקיפות אקראיות של אזרחים ברחוב לילינבלום בתל אביב. מהחקירה עולה כי בין החשוד, בן ה-30 מיפו, לבין שני הקורבנות אותם תקף אין היכרות מוקדמת וכי מדובר בתקיפות אקראיות חמורות ללא כל סיבה מוקדמת. היום (ד') הוגש כתב אישום נגד החשוד.

אחד הקורבנות מסר לחוקרי המשטרה כי יצא עם כלבו לטיול ברחוב ולפתע החשוד ניגש אליו, סטר בפניו ואיים עליו שיהרוג אותו כשהוא אוחז בכוח בידו.

דקות ספורות לאחר מכן, החשוד הבחין באזרח נוסף שיושב ברכבו. החשוד ניגש אליו, דפק על שמשת חלון הרכב ואיים עליו "אתה תיתן לי כסף אם לא אני ירצח אותך וישבור לך את כל האוטו (הטעויות במקור)". בהמשך, החשוד עקר את המגב, היכה באגרופים בחלון ובעט בדלת הנהג, ניפץ באבן את השמשה וגרם לנזק בשווי מאות שקלים. החשוד חזר אל הקורבן והיכה בו בעודו יושב ברכב עם האבן שהחזיק בידו וגרם לו לחבלות. הקורבן יצא מהרכב והצמיד את החשוד לרצפה עד להגעת שוטרים למקום.

צפו בתיעוד אחת התקיפות:

שוטרי תחנת לב תל אביב עצרו את החשוד והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא. בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בת"א הוארך מעצרו של החשוד והיום, כאמור, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה נגד החשוד כתב אישום המכיל שני אישומים בעבירות של תקיפה הגורמת חבלה, חבלה במזיד ברכב ואיומים. יחד עם כתב האישום, יחידת התביעות בת"א הגישה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.