רוצים עותק בחינם? סיון רהב מאיר מחפשת שם לספר החדש שלה

אשת התקשורת המצליחה והפובליציסטית מוציאה לאור ספר נוסף, ומחפשת לו שם: "יש הוצאת ספרים ותיקה, עורכת מקצועית, מאייר מצוין, מעצבת נהדרת, ועוד אספר עליהם בהמשך, אבל שם לספר... עדיין אין" | ויש לה גם הצעה בשבילכם

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/22 09:24 כ באב התשפב

רוצים עותק בחינם? סיון רהב מאיר מחפשת שם לספר החדש שלה
סיון רהב מאיר, צילום: Miriam Alster/FLASH90

"דרוש שם". כתבת "חדשות 12" ומי שמעבירה שיעורי תורה שמועברים גם באינטרנט, סיון רהב מאיר, מוציאה בימים אלה ספר נוסף, שביעי במספר. "עוד לא סיפרתי על זה כאן", כתבה לעוקביה באינסטגרם: "בחודשים האחרונים אני כותבת ספר לילדים ולנוער. הוא ייצא לאור, בעזרת השם, ממש בקרוב, ויהיו בו 54 סיפורים, סיפור לכל פרשה מפרשות השבוע".



בכל אחד מהסיפורים הקצרים אותם אספה לאורך השנים, יש מסר חשוב. "הם עוסקים ביהדות ומסורת, התבגרות וביטחון עצמי, משפחה ולימודים ועוד ועוד. הכל סביב מעגל הפרשה השנתי".

כאן אתם נכנסים לתמונה: "אז כבר יש הוצאת ספרים ותיקה, עורכת מקצועית, מאייר מצוין, מעצבת נהדרת, ועוד אספר עליהם בהמשך, אבל שם לספר... עדיין אין".

"מי שיציע בתגובות או בהודעה פרטית את השם שייבחר יזכה בעותק חינם של הספר עם הקדשה, וגם פוסט של תודה, אבל בעיקר – יזכה לעזור לי ולקוראים העתידיים... קחו בחשבון שייתכן שזו תהיה סדרת ספרים, שלא תמיד תעסוק רק בפרשה אלא גם בחגים, בדמויות היסטוריות ובעוד שלל נושאים. איך הייתם קוראים לספר כזה? לסדרה כזאת? קדימה".

ספרה הראשון, "המדריך לעיתונאי הצעיר של ערוץ הילדים", בהוצאת "כתר", יצא בשנת 1998. ספרה השישי, "ימים באים-מעגל השנה", בהוצאת "ידיעות ספרים", יצא בשנת 2021.


(רהב-מאיר בראיון לכיפה, ארכיון)