מנהלת בית הספר סופדת: "תמיד הוא הקפיד על תפילה, אף פעם לא פספס"

נפרדים מלוחם צה"ל סמל ראשון נתן פיטוסי שנהרג הלילה מאש כוחותינו | חיה רובינשטיין, מנהלת בית הספר בו למד: "שאף להיות חלק מכולם ולהשתלב", ראש העיר נתניה: "היה תלמיד שקדן ושאף תמיד להצליח" | הלווייתו תתקיים בשעה 18:00 בנתניה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/22 13:05 יט באב התשפב

מנהלת בית הספר סופדת: "תמיד הוא הקפיד על תפילה, אף פעם לא פספס"
סמ"ר נתן פיטוסי ז"ל, צילום: דובר צה"ל

הטרגדיה הלילה סמוך לטול כרם. משפחתו וחבריו של סמל ראשון נתן פיטוסי כואבים והמומים עם לכתו, ומנהלת בית הספר בו למד לפני שהתגייס ספדה לו: "זה יום קשה מאוד, העצב גדול ונסיבות המקרה יוצרות עוד יותר תסכול". פיטוסי היה בן 20 במותו ושירת בחטיבת כפיר. יובא למנוחות בשעה 18:00 בבית העלמין ותיקים בנתניה.

תמיד הקפיד על תפילה

חיה רובינשטיין, מנהלת בית הספר "תמר אריאל" בנתניה, הוסיפה: "זה כל כך מתאים לו, גם בבית הספר הוא הקפיד על עניין התפילה. זה היה דבר מאוד חשוב בשבילו, הוא אף פעם לא פספס". הדברים הובאו ב-ynet. כזכור, החייל היורה העיד כי חברו לעמדה, פיטוסי, עזב אותה לזמן קצר בכדיי להתפלל. "כעבור כרבע שעה לערך שמעתי רעש וראיתי דמות חשודה מתקרבת, ולכן פתחתי בנוהל מעצר חשוד".

רובינשטיין הוסיפה כי משפחתו של סמ"ר פיטוסי היא משפחת עולים מצרפת: "הם עלו כשהוא היה ביסודי. הוא תמיד שאף להיות חלק מכולם, להשתלב, להצליח ולעשות מעבר למה שהיה צריך. הנחישות והרצון שלו להצליח עמדו לצידו והוא הצליח להשתלב, סיים את בית הספר עם תעודת בגרות יפה והתגייס לכפיר".

ראש העיר נתניה: "תלמיד שקדן ושאף תמיד להצליח"

מרים פיירברג איכר, ראש העיר נתניה, ספדה לו: "יחד עם תושבי העיר נתניה, אני כואבת את לכתו של בן העיר סמל ראשון נתן פיטוסי ז"ל שנהרג הלילה. נתן, עלה לפני מספר שנים עם משפחתו מצרפת, בוגר תיכון 'תמר אריאל', היה תלמיד שקדן ושאף תמיד להצליח. אני משתתפת בצער המשפחה ושולחת להם תנחומים"