"הודעה פוליטית חשובה": בן גביר צפוי להכריז על ריצה עצמאית

יו"ר עוצמה יהודית יערוך הערב מסיבת עיתונאים בה הוא צפוי להודיע על ריצה עצמאית | על פי הסקר האחרון שנערך עולה כי אם בן גביר ירוץ לבד הוא יזכה לשמונה מנדטים וסמוטריץ' יזכה לחמישה מנדטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/08/22 16:29 יח באב התשפב

"הודעה פוליטית חשובה": בן גביר צפוי להכריז על ריצה עצמאית
איתמר בן גביר, צילום: Sraya Diamant/Flash90

פחות משלושה חודשים נותרו עד לבחירות הכלליות לכנסת ה-25 שיתקיימו באחד לנובמבר, והמערכת הפוליטית מתחילה להתייצב עם החיבורים ואיחודים בין נציגי המפלגות השונות. מי שטרם הגיעו להסכמות על ריצה משותפת, אלו חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר. הערב (ב') בשעה 20:00 ייכנס יו"ר עוצמה יהודית מסיבת עיתונאים בכפר המכביה בה הוא צפוי להכריז על ריצה עצמאית של מפלגתו בבחירות הקרובות.

על פי סקר מנדטים שנערך על ידי מנו גבע ומכון מדגם והוצג אתמול (א') בחדשות 12, במענה לשאלה אילו מפלגת הציונות הדתית ועוצמה יהודית היו רצות בנפרד, למי היית מצביע, נראה כי בן גביר בהחלט מגיע להישג מרשים. מהתוצאות עולה כי עוצמה יהודית מגיעה לשמונה מנדטים ואילו הציונות הדתית הרחק מאחוריה עם חמישה מנדטים בלבד.

הסוף? צילום: פלאש 90

התחושה שלי שאנחנו כל הזמן מוותרים והצד השני לא ממש

בשבוע שעבר יו"ר עוצמה יהודית הגיע להתארח בפרויקט הבחירות המיוחד של כיפה: "ח"כ על הבר" בבר השכנה שבשוק מחנה יהודה בירושלים. בראיון התייחס בן גביר לשאלה מה יהיו התכניות שלו לקראת הבחירות הקרובות. 

למה שלא תרוץ לבד?

אני דואג לגוש ולכן כל הזמן אני מנסה למצות את המהלך למרות שכרגע זה תקוע. התפשרתי על הכל. הסכמתי להכל. לא קיבלתי מענה על ההצעה שלי לשריין אצלי את המקום העשירי עבורם. התחושה שלי שאנחנו כל הזמן מוותרים והצד השני לא ממש. אני מעריך מאוד את אנשי הציונות הדתית, את כולם. בנוסף, יש את עוצמה יהודית. ביחד יוצרים תמהיל מנצח ואני עדיין חושב שאפשר לעשות את זה. 

איזה שר אתה רוצה להיות?

אני יודע בדיוק מה אני רוצה לעשות, ורוצה לטפל בכל כך הרבה דברים: בענייין הדיור, בעניין הביטחון, החקלאות, השכבות החלשות והעצמאים. יש כל כך הרבה דברים ואני מקווה בעזרת השם להגיע למקום שאוכל להשפיע. בעוד עשר שנים אהיה במקום מאוד משפיע על מדינת ישראל. 

אתה סומך על נתניהו שברגע האמת יכניס אותך לממשלה?

הוא ראה אותי בכנסת ובסופו של דבר הוא ראה אותי עובר תהליך. חשוב להבהיר, אם לא נהיה גדולים וחזקים אנחנו לא נהיה שם. אם הציבור יצביע לי, השמיים הם הגבול. אם הציבור לא יבחר אנחנו יותר בבעיה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן