המחבל שביצע את פיגוע הירי בעיר העתיקה הסגיר את עצמו

לאחר כשש שעות של מצוד, המחבל שביצע הלילה את הפיגוע בירושלים הסגיר עצמו למשטרה ואיתו גם כלי הנשק עימו ביצע את הפיגוע | הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון: "ידעו כל מבקשי רעתנו שהם ישלמו מחיר על כל פגיעה באזרחים", מסר לפיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 08:12 יז באב התשפב

המחבל שביצע את פיגוע הירי בעיר העתיקה הסגיר את עצמו
צילום: Jamal Awad/Flash90

פיגוע הירי בעיר העתיקה בירושלים. לפני זמן קצר, בהמשך למצוד בו נטלו חלק כוחות רבים של המשטרה, מג"ב ושירות הביטחון הכללי, הסגיר עצמו המחבל החשוד בביצוע הפיגוע הלילה בעיר העתיקה בירושלים ונתפס כלי הנשק באמצעותו על פי החשד ביצע את הירי.

כזכור, הלילה, סמוך לשעה 01:30, הגיע מחבל חמוש בכלי נשק וירה לעבר אוטובוס וכלי רכב שעמדו סמוך לחניון "שולחן דוד" בעיר העתיקה בירושלים. כתוצאה מהירי, נפצעו מספר אזרחים בדרגות פציעה שונות והם פונו לקבלת טיפול רפואי.

ראש הממשלה יאיר לפיד, עודכן במהלך הלילה והבוקר, בפרטי פיגוע הירי הלילה בירושלים ומקבל עדכונים שוטפים. לפיד מסר :"כוחות הביטחון, שב"כ, צה"ל, ומשטרה פועלים להשיג את המחבל הנתעב ולא יעצרו עד שייתפס, יידעו כל מבקשי רעתנו שהם ישלמו מחיר על כל פגיעה באזרחים. ירושלים היא עיר הבירה שלנו ומוקד תיירות לכל הדתות, כוחות משטרה וצה״ל פועלים להשבת השקט ותחושת הביטחון בעיר. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועי הפיגוע ומחזק את משפחותיהם המודאגות".

שר הביטחון בני גנץ מסר: "‏פיגוע קשה הלילה בירושלים. כוחות הביטחון פועלים בשטח וישימו את ידם על המחבל וסייעניו. מתפלל יחד עם כל אזרחי ישראל לרפואת הפצועים".