בחירות 2022

המערכת הפוליטית מגיבה לפיגוע בעיר העתיקה: "אף אחד לא חסין"

לאחר הפיגוע הקשה שהתרחש הלילה בעיר העתיקה בירושלים, במערכת הפוליטית מגיבים ומגנים | "עלינו להכות בטרור ללא רחם ולפגוע במשלחיו ובמי שתומכים בו ומעודדים אותו בכל מקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 08:09 יז באב התשפב

המערכת הפוליטית מגיבה לפיגוע בעיר העתיקה: "אף אחד לא חסין"
צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

פיגוע הירי בעיר העתיקה. במערכת הפוליטית שנערכת לבחירות מגיבים לפיגוע הרצחני, מגבים את כוחות הביטחון ומגנים את המחבל. שר הביטחון בני גנץ מסר: "‏פיגוע קשה הלילה בירושלים. כוחות הביטחון פועלים בשטח וישימו את ידם על המחבל וסייעניו. מתפלל יחד עם כל אזרחי ישראל לרפואת הפצועים".

"נגיע אל כל חורשי רעתנו"

יושב ראש הציונות הדתית סמוטריץ' מסר: "ברגעים הקשים הללו כולנו מאוחדים בתפילה להחלמת הפצועים ומחזקים את ידי כוחות הביטחון במרדף ללכידת המחבלים ובתקווה לחיסולם. עלינו להכות בטרור ללא רחם ולפגוע במשלחיו ובמי שתומכים בו ומעודדים אותו בכל מקום".

השרה מרב מיכאלי: ‏"מדינת ישראל קמה לבוקר קשה עם פיגוע הירי הנורא שבוצע לעבר אוטובוס בירושלים. מחזקת את כוחות הביטחון במרדף אחר המחבל ושולחת חיזוק לנפגעות והנפגעים ולגורמי הרפואה שנלחמים על חייהם". חבר הכנסת מתן כהנא אמר: "מתפלל לשלומם של הפצועים מפיגוע הטרור הנפשע. סומך על כוחות הביטחון שישימו את ידם על המחבלים וסייעניהם. נגיע אל כל חורשי רעתנו".

כל ההצעות להתמודדות עם הטרור הן בבחינת פלסטר לגדם

השר יועז הנדל מסר: "לילה קשה. פיגוע רצחני בלב הבירה. ‏שולח החלמה מהירה לפצועים. ‏אתגר המשילות והריבונות, בירושלים ובערים המעורבות, הוא האתגר הכי גדול שיש כיום במדינת ישראל. ‏לא נאפשר לטרור להרים את הראש ונרדוף את המחבלים ואת כל מי שקשור אליהם. אף אחד לא חסין".

זהבה גלאון, מועמדת לראשות מרצ, מסרה: "פיגוע ירי זוועתי. הלב נשבר ואין מילים שיכולות לתאר את גודל הכאב למשפחות. מקווה להחלמה מלאה ושלמה של כל הפצועים. גם ביום קשה כזה חובתנו כהנהגה לפעול לסגירת בית החרושת שמייצר מוטיבציה לטרור. אי אפשר להמשיך ולנהל את הסכסוך עם פלסטינים 55 שנה על ״אש קטנה״. כל ההצעות עד היום להתמודדות עם הטרור הן בבחינת פלסטר לגדם. הדרך היחידה להביא לביטחון ארוך טווח לישראל היא ללכת להסדר מדיני".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן