היעלמות הנער מויישי קליינרמן: הוארך צו איסור הפרסום בפרשה

137 יום מאז הנער החרדי ממודיעין עילית, מוישי קליינרמן נעלם, בית המשפט הוציא צו המורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/22 16:16 יג באב התשפב

היעלמות הנער מויישי קליינרמן: הוארך צו איסור הפרסום בפרשה
מוישי קליינרמן, צילום: דוברות המשטרה

137 יום מאז הנער החרדי ממודיעין עילית, מוישי קליינרמן נעלם. הוא נראה לאחרונה באזור מירון בסוף חודש מרץ, ואנשים רבים התגייסו על מנת לנסות ולסייע באיתורו של הצעיר, כאשר גם המשטרה הקימה צוות מיוחד לצורך טיפול בפרשה. כמה חשודים בעניין נעצרו אבל בית המשפט החליט להאריך את צו הפרסום.

הבוקר (ד') בבית המשפט השלום בירושלים האריך את צו איסור פרסום בתיק חקירה ועניינו חקירת אירוע היעדרותו של הנער אברהם משה קליינרמן. הצו מורה על איסור פרסום כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים. תוקפו של הצו עד ליום 26.08.2022.

קליינרמן

קליינרמן צילום: באדיבות המשפחה

אחרי 135 יום: שר בממשלה הגיע לביקור בבית משפחת קליינרמן

כזכור, אחרי המכתב ששלחו הוריו של מוישי קליינרמן לשר הביטחון, שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ביקר את משפחת קליינרמן בביתם. זו הייתה הפעם הראשונה ששר בממשלה לבקר את המשפחה אחרי היעלמותו של מוישי.

"אעשה כל מה שאני יכול כדי לסייע לכם. שובר לב לשמוע שיש משפחה שעורכים 19 שבתות צלחת וסכום וכיסא ומחכים לילד שלהם שיחזור הביתה והוא לא חוזר. כאבא אני המום וכואב מהפרשה שהיא בגדר תעלומה שחייבים להביא לפתרונה בהקדם. אני אתכם בכל דבר שצריך", אמר השר טרופר.

גיטי, אימו של מוישי, בירכה את טרופר והודתה לו. "תודה רבה לכבוד השר, שככה בפעם הראשונה מגיע לפה שר מאז שמוישי נעלם. 135 יום. אני מתרגשת באופן אישי שטרחתם והגעתם, ופיניתם מסדר היום למען האזרח הפשוט. אני מקווה שמהמקום הזה תפעילו את ההשפעה שלכם על גורמי הביטחון וזה יעזור לנו להביא את מוישי הביתה", אמרה גיטי.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן