משפחת קליינרמן שלחה מכתב לגנץ לפני חודש ולא נענתה: "עדיין ממתינים"

131 ימים להיעלמות הנער החרדי מוישי קליינרמן, ובצל ההתפתחויות והמעצרים משפחת קליינרמן במסר לשר הביטחון: "לא יעלה על הדעת שהדרג המדיני מסיר אחריות מהאירוע המזעזע שאנו עוברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/22 16:03 ז באב התשפב

משפחת קליינרמן שלחה מכתב לגנץ לפני חודש ולא נענתה: "עדיין ממתינים"
גיטי ושמואל קליינרמן, צילום: צילום מסך ערוץ כנסת

אחרי שאתמול (ד') פורסם כי נעצרו שני חשודים בהיעלמות הנער מוישי קליינרמן במירון, משפחת קליינרמן מפרסמת היום (ה') הודעה ומותחת ביקורת על הדרג המדיני ועל שר הביטחון. "היום, 131 יום, להיעלמותו של בנינו היקר מוישי קליינרמן ועדיין אנו מחכים להתפתחות ממשית שתוביל לחזרתו הביתה", פתחו במשפחה.

משפחת קליינרמן: "עדיין ממתינים לתגובתו של מר גנץ"

"משטרת ישראל, באמצעות מפקד מחוז ש"י, ראש הימ"ר ואנשיהם נמצאת עמנו בקשר רצוף. אנו מודעים ומודים על ההשקעה והניסיון למצוא את מוישי ומעריכים את המאמצים האדירים מבחינתם. עם זאת אנחנו, הוריו של ילד בן 16, אזרח ישראלי המתגורר בישוב שהוא תחת אחריותו של שר הביטחון - עדיין ממתינים לתגובתו של מר גנץ לבקשת הסיוע של הכוחות והגורמים בצבא המתמחים באיתור נעדרים באיתור מקום הימצאו של מוישי שלנו", המשיכו.

קליינרמן

קליינרמן צילום: באדיבות המשפחה

"לא יעלה על הדעת", תוקפים המשפחה, "שהדרג המדיני מסיר אחריות מהאירוע המזעזע שאנו עוברים עד כדי כך שכבוד השר לא מוצא לנכון להגיב, ולו בשורה אחת למכתב שהופנה אליו בדיוק לפני חודש. לא ננוח ולא נשקוט עד השבתו של בנינו הביתה".

לסיום הם פנו לאזרחי ישראל וביקשו: "אנו פונים בזאת לציבור הרחב ומבקשים מכל אדם שידועים לו פרטים היכולים לסייע בחקירה, לרבות בנושאים הנוגעים לחשד המיוחס לעצור ששמו הותר לפרסום, סלומון אברמוב- ליצור קשר עם משטרת ישראל בטלפון 0552552027 ולשתף את גורמי החקירה בכל הידוע לו".