"זו מתקפה של הדמוקרטים": סוכני FBI פרצו לאחוזה של טראמפ

סוכנים של FBI פרצו לביתו של טראמפ במאר א-לאגו וחיפשו מסמכים מסווגים הנמצאים ברשותו | טראמפ: "הם אפילו פרצו לכספת שלי. לאף נשיא לא עשו זאת, הם מפחדים שארוץ ב-2024"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 07:52 יב באב התשפב

"זו מתקפה של הדמוקרטים": סוכני FBI פרצו לאחוזה של טראמפ
צילום: shutterstock

סוכנים של הבולשת הפדרלית בארצות הברית (FBI) פשטו הלילה (ג') על אחוזתו של נשיא ארצות הברית לשעבר במאר א-לאגו בפלורידה בחיפוש אחר מסמכים מסווגים הנמצאים ברשותו. בזמן הפשיטה שהה טראמפ בניו-יורק, וטען כי הפשיטה על ביתו נעשתה ללא התראה מוקדמת.

טראמפ טען כי בנוסף לחיפושים הנרחבים, הסוכנים אף פשטו על הכספת שלו. "האחוזה נמצאת כעת במצור, לאחר שקבוצה גדולה של סוכני FBI פשטו עליה וכבשו אותה. הפשיטה נעשתה ללא הודעה מוקדמת, והם אפילו פרצו לכספת שלי", טען טראמפ.

הם יעשו הכול כדי לעצור את הרפובליקנים והשמרנים

עוד אמר טראמפ כי "לאף נשיא לא עשו זאת, הם מפחדים שארוץ ב-2024, זוהי התנהגות בלתי הולמת. מדובר בניצול הכוח של מערכת המשפט. זו מתקפה של דמוקרטים שמאלנים רדיקליים שלא רוצים שאתמודד לנשיאות. הם ראו את הסקרים האחרונים ויעשו הכול כדי לעצור את הרפובליקנים והשמרנים".

טראמפ צפוי להודיע על מועמדותו לנשיאות 2024: "זה יטיב איתו"

במהלך ביקורו של הנשיא ביידן בחודש שעבר, דווח כי דונלד טראמפ, צפוי להודיע בחודש ספטמבר הקרוב על מועמדתו לנשיאות 2024  בוושינגטון פוסט. הנשיא לשעבר החל בשיחות עם יועציו באשר לניהול הקמפיין, כך דווח בכלי תקשורת אמריקאים שונים.

על פי הדיווח בוושינגטון פוסט, מקורביו של טראמפ יעצו לו במשך כשנה להימנע מהכרזה על מועמדתו לנשיאות בעוד כשנתיים לפני אמצע הקדנציה. היום הדברים נראים אחרת וטראמפ כאמור צפוי להודיע על מועמדתו במטרה לחזק את מעמדו במפלגה ולהביא לעלייה באחוזי ההצבעה לרפובליקנים. עוד דווח כי כחלק מההכנות שלו לקראת ריצתו בבחירות, הנשיא לשעבר החל בפגישות עם תורמים מובילים.