עלות השחר אחרי התקיפה בעזה המשטרה מעלה כוננות: "מוכנות מיידית לגיוס של 10 פלוגות מילואים"

אחרי התקיפה בעזה בה נהרג בכיר בגי'האד האסלאמי, המפכ"ל הודיע כי המשטרה תעלה כוננות בכל רחבי הארץ לרבות יישובי הדרום ומרכז הארץ. "מוכנות מיידית לגיוס 10 של פלוגות מג"ב בהתאם לצורך"

חדשות כיפה חדשות 05/08/22 18:45 ח באב התשפב

אחרי התקיפה בעזה המשטרה מעלה כוננות: "מוכנות מיידית לגיוס של 10 פלוגות מילואים"
כוחות מג"ב בלוד, צילום: Yossi Aloni/FLASH90

אחרי תקיפת צה"ל בעזה ופתיחת מבצע "עלות השחר" שהחל עם תקיפת צה"ל מהאוויר וחיסולו של בכיר בג'יאהד האסלאמי, גם במשטרת ישראל מעלים את הכוננות, בהודעה שמסר המפכ"ל אחרי התקפה בעזה, נמסר כי בסיום הערכות מצב שקיים המפכ"ל עם סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה, הוחלט על העלאת הכוננות של המטרה בכל רחבי הארץ. 

שריפת ניידת משטרה בלוד

שריפת ניידת משטרה בלוד במבצע "שומר החומות" צילום: Yossi Aloni/Flash90

בהודעה שמסרה המשטרה על היערכותה לימים הקרובים נמסר כי "בסיום מספר הערכות מצב שקיים מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי וסגל פיקוד המשטרה, הוחלט על העלאת הכוננות של משטרת ישראל בכל רחבי הארץ לרבות יישובי הדרום ומרכז הארץ. המשטרה תגביר את פעילות הביטחון השוטף ברחבי הערים והיישובים תוך מוכנות לירי תלול מסלול. 

"מוכנות מיידית לגיוס של 10 פלוגות מילואים של מג"ב בהתאם להתפתחויות המבצעיות והערכות המצב"

"בנוסף המשטרה הכניסה לכוננות מיידית את כלל המפקדות המשימתיות במחוזות המשטרה ובמג"ב, תוך מוכנות מיידית לגיוס של 10 פלוגות מילואים של מג"ב בהתאם להתפתחויות המבצעיות והערכות המצב.  משטרת ישראל נמצאת בקשר ישיר עם צה"ל ויתר גופי הביטחון במטרה להעניק ביטחון מרבי לתושבי ישראל. הציבור מתבקש לעקוב ולהיצמד להנחיות שיוצאות באמצעי התקשורת ולהישמע לכוחות המשטרה בשטח ולאפשר את פעילותם.