מרים פרץ מתרגשת מההנצחה שנפלה ביום ההולדת: "אז נולד אלירז והיום נולד כאן בניין"

בנוכחות מרים פרץ, אישרה הועדה לתכנון ובניה של מועצת בנימין תכנית לבניית 650 יחידות דיור ביישוב עלי על שם אלירז פרץ - בדיוק ביום הולדתו | "אין מתאים מזה לאלירז, הוא הצליח ופעל היכן שקשה ואתם בונים היכן שקשה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/22 20:48 ז באב התשפב

מרים פרץ מתרגשת מההנצחה שנפלה ביום ההולדת: "אז נולד אלירז והיום נולד כאן בניין"
אלירז פרץ ז"ל, צילום: רפרדוקציה, דובר צה"ל

הוועדה לתכנון ובנייה של המועצה האזורית בנימין אישרה הערב (ה') תכניות לבנייה ביישובים שבמרכזן תכנית "עלי אלירז". להתכנסות החגיגית הוזמנה מרים פרץ שעל שם בנה אלירז הי"ד בחרו במועצה להנציח את תכנית הבנייה. מרים פרץ ריגשה את הנוכחים כשחשפה שבדיוק היום זהו יום ההולדת של אלירז.

"הניצחון הכי גדול של עם ישראל"

בשנה האחרונה השלימו באגף ההנדסה של בנימין את תכנון השכונה החדשה באמצעות מימון משמעותי שקיבלה המועצה ממשרד השיכון. התכנית כוללת כ-650 יחידות דיור ותחזק משמעותית את היישוב עלי. כעת עוברת התכנית לשלב השני מול המנהל האזרחי ומשם תתקדם התוכנית לאישור הפקדה ותוקף.

צילום: מועצה אזורית בנימין

מרים פרץ נשאה דברים מרגשים ופתחה את דבריה כשגילתה לנוכחים שהיום בדיוק זהו יום ההולדת של אלירז. "אז נולד אלירז, והיום נולד כאן בניין. זהו הניצחון הכי גדול של עם ישראל. ערב יום חורבן בית המקדש זו זכות לעסוק בבניין. כל בית שנבנה הוא בית מקדש ודאי כאשר אנו עוסקים בניית שכונה ומאות בתים. דיברו כאן בועדה על המורכבות הטופוגרפית של שטח השכונה ואין מתאים מזה לאלירז, הוא הצליח ופעל היכן שקשה ואתם בונים היכן שקשה"

מרים פרץ הוסיפה: "אני מודה לכם שבחרתם לקרוא את התכנית על שם בני אלירז. זו ההנצחה הכי גדולה שיכולה להיות עבור אלירז בני". ראש המועצה ישראל גנץ שמכהן גם כיו"ר הועדה לתכנון ובניה אמר כי "לקרוא תכנית בניה על שם אלירז זו לא רק זכות אלא גם מצפן שאלירז וקדושים נוספים מציבים לנו. היום אנחנו זוכים לאשר את התכנית הזו על שמו ביישוב עלי והוא ורעייתו וילדיו שיחיו הם חלק משמעותי מהצמיחה ומההתבססות שלנו בבנימין. נמשיך לפעול ולממש את דרכם".