הצעדה לעזה ממשיכה: עשרות מלווים את משפחת גולדין

הבוקר המשיכה הצעדה לגבול רצועת עזה למען השבת החיילים ואזרחי ישראל משבי חמאס | אמש תקף צור גולדין את הממשלה: "נושאת ונותנת עם חמאס ופשוט החליטה לוותר על החיילים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/08/22 10:57 ז באב התשפב

הצעדה לעזה ממשיכה: עשרות מלווים את משפחת גולדין
צילום: הדר שלי

הבוקר (ה') התחיל יומה השני של הצעדה לעזה ביוזמת משפחת גולדין, בקריאה להשיב את גופות חיילי צה"ל הדר גולדין ואורון שאול ואת האזרחים החטופים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד המוחזקים בשבי חמאס. הצעדה יצאה אמש (ד') מגן הזיכרון סמוך לבית משפחת גולדין בכפר סבא וצפויה להסתיים ביום שישי במחסום ארז. משעות הבוקר מלווים עשרות משתתפים את המשפחות.

בפתח הצעדה הבוקר הקריאה איילת גולדין קאופמן, אחותו של הדר, את תפילת הדרך, הוסיפה לנוסח הברכה המקורי בקשה להצלחת הצעידה ואמרה: "תשלח ברכה במעשי ידינו בהשבת השבויים והנעדרים, החיילים והאזרחים". בסיום הברכה איחלה בהצלחה לצועדים.

צפו באיילת וצור גולדין בפתח הצעדה הבוקר:

"ממשלת ישראל עומדת על מפתן עזה ודורכת על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל"

בפתח הצעדה אמש אמר צור גולדין, אחיו התאום של הדר: "אנחנו מתחילים את המצעד ביחד עם כל מי שאכפת לו מחיילי צה"ל". גולדין המשיך ותקף את ממשלות ישראל: "הבלוף הכי גדול שהממשלות האחרונות אומרות לציבור זה שיש מאמצים להשיב את השבויים. אין מאמצים להשיב את השבויים. אנחנו היום צועדים במקום שהממשלות גם הנוכחית היו צריכות לצעוד".

גולדין טען כי ממשלות ישראל מנהלות מו,מ עם חמאס אך לא טורחות לכלול את השבויים במגעים: "שוחררו כבר כל המחבלים, כל המתנות, מרכזי העסקים, הכספים, צינורות הגז, הכל ניתן לחמאס. ממשלת ישראל עומדת על מפתן עזה ודורכת על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל שנמצאים שם וכל היום נושאת ונותנת עם חמאס ופשוט החליטה לוותר על החיילים. זאת הסיבה שכולנו צועדים כאן, כי אנחנו לא מפחדים מחמאס, אנחנו נגיע עד גדר עזה ואנחנו נשדר את המסר הכי גדול לציבור - יש בלוף אחד ענק, אף אחד לא מתכוון להביא את אח שלי בממשלה הזאת ובממשלות הקודמות, אנחנו הציבור נביא אותם הביתה". 

צילום: הדר שלי

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן