אחיו של הנעדר במסר בערבית לחמאס: "תשלמו מחיר יקר על כל דקה שהוא אצלכם"

צור גולדין מגיב להודעת חמאס על כך שהופצץ אחד המקומות בהם שוהים אנשי יחידת הצללים של חמאס השומרת על השבויים בציוץ בערבית: "הדוקטרינה של חמאס היא שקר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 20:58 ג באב התשפב

אחיו של הנעדר במסר בערבית לחמאס: "תשלמו מחיר יקר על כל דקה שהוא אצלכם"
צור גולדין, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי ההודעה של חמאס על כך שבמהלך מבצע "שומר החומות" בשנה שעברה, נהרג פעיל מ"יחידת הצללים" של חמאס ונפצעו שלושה פעילים נוספים, שהיו אחראים על משימת השמירה של אחד השבויים הישראלים, אורון שאול או הדר גולדין, צייץ היום (א') צור גולדין פוסט בשפה הערבית בה הוא כתב: "הדוקטרינה של חמאס היא שקר! חמאס ישלמו מחיר יקר על כל דקה שאחי נמצא אצלם".

"מרגישים שמדינת ישראל כבר ויתרה על המאמצים להילחם על אח שלי"

כאמור, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, טען כי במהלך מבצע "שומר החומות" בשנה שעברה הופצץ אחד המקומות בהם שוהים אנשי יחידת הצללים של חמאס השומרת על השבויים. לפי הודעות הארגון, הוא שומר לעצמו את העיתוי בו יחשוף את שמו.

הודעת חמאס מגיעה ברקע הצעדה לציון שמונה שנים לחטיפתם של החטופים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו, שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס. הצעדה מתקיימת ביוזמת משפחת גולדין ותצא מביתם בכפר סבא עד לגדר בעזה בקריאה לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה.

צור גולדין אמר: "אנחנו מרגישים שמדינת ישראל כבר ויתרה על המאמצים להילחם על אח שלי, אף אחד לא נלחם עליו כבר שמונה שנים. כל המחבלים כבר שוחררו מהכלא, כל העסקאות כבר נעשו עם חמאס. חמאס מקבל כל מה שהוא רוצה, קיבל מה שהוא רוצה, ולא נעשתה אפילו פעולה אחת של הממשלה כדי להביא את אח שלי הביתה".