מתן כהנא לסמוטריץ': "למה סתם לברבר? בוא תתחייב"

יו"ר הציונות הדתית התבטא נגד המציאות בדרום הארץ וכתב: "מדובר בכישלון טוטאלי של הממשלה והעומד בראשה". סגן השר לשירותי דת הגיב: "בוא תתחייב - 'כאשר אני אהיה בקבינט אשלח את לוחמי צה"ל למבצע צבאי בעזה'"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/08/22 08:47 ז באב התשפב

מתן כהנא לסמוטריץ': "למה סתם לברבר? בוא תתחייב"
כהנא. , צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

בדרום הארץ יישובי עוטף עזה נכנסים ליום שלישי של חסימות. המצב הביטחוני המתוח במיוחד החל בעקבות איומי ארגון הטרור הג'האד האסלאמי, לאחר מעצרם של ראש הארגון בג'נין, בסאם א-סעדי וחתנו אשרף ג'דע, בשני בלילה. יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' התבטא אתמול נגד המציאות בדרום, והבוקר (ה') סגן השר מתן כהנא השיב לו: "למה סתם לברבר?".

סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "מחר יתחיל היום השלישי שבו ישובים רבים בעוטף ישראל במצור מלא, אין יוצא ואין בא. כבישים סגורים וחלקים שלמים בדרום בתפקוד חלקי, ללא רכבות ושירותים בסיסיים. מדובר בכישלון טוטאלי של הממשלה והעומד בראשה, כניעה לטרור העזתי שמצליח במטרתו לשבש את החיים בישראל ובנזק אסטרטגי להרתעה הישראלית".

כעבור 23 דקות הוסיף על כך: "מעבר לנזק האסטרטגי להרתעה הישראלית, הסיפור כאן הוא שממשלת תל אביב הזו של לפיד פשוט לא סופרת את תושבי הדרום. סוג של אזרחים סוג ב. נראה לכם שמישהו שם היה מעלה בדעתו להטיל שלושה ימי עוצר על תל אביב או גבעתיים?!", תהה.

הבוקר, כהנא כתב לו: "סמוטריץ', למה סתם לברבר? בוא תתחייב - 'כאשר אני אהיה בקבינט, על כל התרעה מודיעינית קונקרטית לפגיעה בחיי ישראלים, אשלח את לוחמי צה"ל למבצע צבאי בעזה'".

עדכון חסימות בעקבות המצב הביטחוני:

  • כביש 4 לדרום מצומת זיקים לצומת יד מרדכי.
  • כביש 34 מצומת יד מרדכי לצומת ניר עם בשני הכיוונים.
  • כביש 232 מצומת ניר עם לכרם שלום בשני הכיוונים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן