החליפו תפקידים: גיא זהר עושה מהצד השני לסמוטריץ' ובן גביר

בצל קרבות הריצה המשותפת, מנחה התכנית 'מהצד השני' מצא פערים בהצהרותיהם של ראשי הציונות הדתית: כאשר סמוטריץ' רצה סקר חיצוני ובן גביר התלהב ממפקד | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 09:49 ו באב התשפב

החליפו תפקידים: גיא זהר עושה מהצד השני לסמוטריץ' ובן גביר
גיא זהר, צילום: מהצד השני, כאן 11

צפו בסרטון:


(קרדיט: מהצד השני, כאן 11)

הקרב המתוקשר של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר הגיע לתכנית של גיא זהר. בשבועות האחרונים מתנהל עימות בין שני ראשי הסיעות סביב סוגיית הריצה המשותפת של השניים, ובסרטון חדש מציג זהר קטעים של השניים מהארכיון בהם הם נראים מקדמים מסרים סותרים מדעתם הנוכחית.

בן גביר מתלהב מפריימריז, סמוטריץ' מציע סקר

בקטעים מהארכיון נראה בן גביר מתלהב מהפריימריז, ציפור נפשם של הציונות הדתית וסמוטריץ', ומהצד השני את יושב ראש הציונות הדתית מציע כמעט מילה במילה את אותה ההצעה של בן גביר לקיום סקר חיצוני.

כזכור, הקרב החל עם הצהרתו של יושב ראש עוצמה יהודית על כך שהוא מעוניין בסקר חיצוני שיבחן את כוחן של כל אחת מהמפלגות ולפי התוצאות יקבע הרכב הרשימה. בן גביר אמר אז: "אין לי ספק שחברי בצלאל סמוטריץ' יסכים למתווה הזה, שהוא אגב הציע במערכות הבחירות הקודמות".

סמוטריץ' לא התייחס להצעתו של בן גביר, והקרב נפתח. כזכור, במפלגה של סמוטריץ' מתהדרים בקיום פריימריז וניסו לסגור את רשימתם לפני סגירת הריצה המשותפת עם בן גביר. "למריבה צריך שניים ואני לא צד בעסק. לא תראה אותי במסיבות עיתונאים, לא מציב תנאים, ולא מנהל משא ומתן בתקשורת", טען יושב ראש הציונות הדתית.