"שוב בצלאל משקר": איילת שקד במתקפה על יו"ר הציונות הדתית

איילת שקד עונה לבצלאל סמוטריץ' בעקבות טענתו כי שרת הפנים העבירה סכומי עתק לערבים ללא פיקוח שזלגו יזלגו לטרור ולפשיעה: "בזמן שאנחנו עובדים בפועל, יש מי שעובד עליכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/22 10:07 ד באב התשפב

"שוב בצלאל משקר": איילת שקד במתקפה על יו"ר הציונות הדתית
ארכיון. , צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הציונות הדתית מנהלת קרב על קולות המגזר הסרוג מול הרוח הציונית בראשות שרת הפנים. המלחמה בין סמוטריץ' לשקד עלתה שלב אחרי שהאחרונה אמרה אתמול לראיון לכיפה: "בשנה האחרונה סמוטריץ' חצה כל גבול, הוא גם הודה שהוא לפעמים לא אמר אמת". היום (ב') תוקפת יו"ר הרוח הציונית את יו"ר הציונות הדתית בעקבות טענתו כי "שקד העבירה מאות מיליונים לרשויות הערביות ללא פיקוח שבחלקם יזלגו לטרור ולפשיעה".

"שוב בצלאל משקר. בזמן שאנחנו עובדים בפועל, יש מי שעובד עליכם. נתחיל מהסוף. הבקרה על כספי החומש של משרד הפנים מתבצעת במלואה. הפרסומים השגויים נועדו להרפות את ידנו, אבל אנחנו לא נירתע ונמשיך בתפקידנו לשמור על כספי המדינה ולדאוג שהתקציבים יעברו והפרויקטים יבוצעו בפועל", תקפה שקד.

נמשיך לשמור על כספי המדינה, אחרים ימשיכו לצייץ מהיציע

"משרד הפנים בראשותי ומשרדי ממשלה נוספים אימצו את המלצות דו"ח צוות המכרזים שהוביל מנכ"ל משרד הפנים, יאיר הירש, שעשה עבודה מצוינת ביצירת כלים לפיקוח על כספי הממשלה המוקצים לחברה הערבית, ויצר לראשונה מנגנונים אפקטיביים להקצאת הכספים, תוך פיקוח ובקרה הדוקים", טענה יו"ר הרוח הציונית.

"3.1 מיליארד ש"ח מתקציבי החומש יעברו דרך מנגנונים על-רשותיים ובכך הכספים של כולנו ישמרו טוב יותר ולא יגיעו לגורמי פשיעה. בנוסף לכך ומעבר להמלצות הדו"ח, הכניס משרד הפנים גם בקרה על תקציבי השוטף באופן שלא היה כמותו. נמשיך לשמור על כספי המדינה ולנהוג באחריות עבורכם, ושאחרים ימשיכו לצייץ מהיציע", אמרה שרת הפנים.

שקד וסמוטריץ

שקד וסמוטריץ' בימים טובים יותר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שקד נגד סמוטריץ': "להוציא דיבה זאת לא הדרך של הציונות הדתית"

בראיון לחדשות כיפה שהתקיים אתמול, נשאלה שרת הפנים מה רע בימין של סמוטריץ'. "אני הייתי שותפה של בצלאל הרבה שנים, בשנה האחרונה הוא חצה כל גבול, הוא גם הודה שהוא לפעמים לא אמר אמת. הדה לגיטימציה שלו חצתה גבולות אדומים, לפסול אנשים מלהיכנס לבית כנסת ולהוציא דיבה זאת לא הדרך של הציונות הדתית", אמרה שקד. 

על הממשלה הנוכחית אמרה שרת הפנים: "היא הוקמה באין ברירה ואני הייתי הסמן הימני שלה, לפי עובדות ולא הדה לגיטימציה של סמוטריץ' ונתניהו היא הייתה ממשלה ימנית. מצפה כרמים לדוגמא שהוכשר בסוף השבוע זאת עבודה שלי מהממשלה הקודמת וכשהיישוב הוכשר ביום רביעי האחרון התקשרתי למזכיר היישוב והתרגשנו יחד בטלפון". 

איילת שקד בריאיון 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן