חמאס: במהלך שומר חומות נהרג שומר ביחידת השבויים מהפצצת צה"ל

לאחר פרסום הסרטון של הישאם א-סייד המוחזק בידיי הארגון, דובר חמאס אבו-עוביידה אומר כי במהלך מבצע שומר החומות נהרג פעיל חמאס מיחידת הצללים השומרת על השבויים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 18:14 ג באב התשפב

חמאס: במהלך שומר חומות נהרג שומר ביחידת השבויים מהפצצת צה"ל
חאן יונס. ארכיון, צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה, טוען כי במהלך מבצע "שומר החומות" בשנה שעברה הופצץ אחד המקומות בהם שוהים אנשי יחידת הצללים של חמאס השומרת על השבויים. לפי הודעות הארגון, הוא שומר לעצמו את העיתוי בו יחשוף את שמו.

עוד נמסר בהודעה כי אחד מאנשי אותה יחידת צללים נהרג, ושלושה נפצעו. כזכור, לפני כחודש פירסם הארגון סרטון ובו נראה השבוי הישראלי הישאם א-סייד המוחזק בידיי הארגון משנת 2015.

צפו בתיעוד של א-סייד:

הודעת חמאס מגיעה ברקע הצעדה לציון שמונה שנים לחטיפתם של החטופים אורון שאול, הדר גולדין ואברה מנגיסטו, שנמצאים בשבי ארגון הטרור חמאס. הצעדה מתקיימת ביוזמת משפחת גולדין ותצא מביתם בכפר סבא עד לגדר בעזה בקריאה לממשלת ישראל להחזיר את הבנים הביתה.

צור גולדין אמר: "אנחנו מרגישים שמדינת ישראל כבר ויתרה על המאמצים להילחם על אח שלי, אף אחד לא נלחם עליו כבר שמונה שנים. כל המחבלים כבר שוחררו מהכלא, כל העסקאות כבר נעשו עם חמאס. חמאס מקבל כל מה שהוא רוצה, קיבל מה שהוא רוצה, ולא נעשתה אפילו פעולה אחת של הממשלה כדי להביא את אח שלי הביתה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן