על חם: פלשתיני נעצר לאחר שגנב ציוד חקלאי בבקעת הירדן

המשטרה עצרה הלילה תושב הכפר פרעה אשר על פי החשד גנב ציוד חקלאי מהיישוב משואה שבבקעת הירדן. בחיפוש שערכו השוטרים ברכב נתפסו מספר רב של שקים החשודים כגנובים

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 12:54 ג באב התשפב

על חם: פלשתיני נעצר לאחר שגנב ציוד חקלאי בבקעת הירדן
הציוד שנגנב, צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות שגרתית של שוטרי הסיור בכביש 90 שהתקיימה הלילה (ש'), התקבל דיווח אודות רכב חשוד אשר ככל הנראה היה שותף בגניבת שקים חקלאיים מהישוב משואה שבבקעת הירדן. בבידוק שערכו השוטרים נתפס הרכב החשוד כשהוא נהוג על צעיר פלשתיני. בחיפוש שערכו השוטרים ברכב נתפסו מספר רב של שקים החשודים כגנובים.

במקביל לתפיסה ניגשו שוטרים נוספים יחד עם החקלאי ממנו נגנבו השקים לבית האריזה שברשותו שם זיהה כי אכן אלו השקים שנגנבו. בנוסף על השקים ישנו סימן ייחודי המאפשר לזהות אותם. שוטרי הסיור עצרו את החשוד בן ה-22 תושב הכפר פרעה לחקירה. 

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת לסכל עבירות רכוש, ולמצות את הדין עם אלו הפוגעים בציבור וברכושו".

נציין כי בשבוע שעבר במסגרת פעילות לוחמי זרוע היישובים של מג"ב צפון, התקבל דיווח על גניבת טרקטור חקלאי מקיבוץ מירב הסמוך לבית שאן.

בפעילות מהירה של לוחמי משמר הגבול שהגיעו למקום יחד עם גשש, בוצעו סריקות והטרקטור אותר בשטח פתוח בסמוך לתוואי גדר ההפרדה ושטחי יהודה ושומרון הטרקטור, חולץ מהמקום והושב לבעליו.

הטרקטור שנגנב והושב

הטרקטור שנגנב והושב | צילום: דוברות המשטרה