זהבה גלאון פותחת חזית: "איילת שקד מקדמת פוליטיקה של רוע"

המועמדת לראשות מרצ התארחה בשבת תרבות בחולון שם יצאה בחריפות נגד שרת הפנים איילת שקד, שהקימה השבוע את מפלגת "הרוח הציונית" | המפלגה החדשה הגיבה: "זהבה גלאון שואפת לחזור לפוליטיקה דרך הפצת שנאה והכפשות"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/07/22 21:45 ב באב התשפב

זהבה גלאון פותחת חזית: "איילת שקד מקדמת פוליטיקה של רוע"
זהבה גלאון, צילום: Yonatan Sindel/FLASH90

מי שחזקה לפוליטיקה בסערה ומתמודדת על ראשות מרצ, זהבה גלאון התארחה הבוקר (ש') בשבתרבות בחולון עם נחמה דואק, שם התייחסה לשרת הפנים ויו"ר "הרוח הציונית" איילת שקד עליה אמרה כי: ״איילת שקד מקדמת בעיניי את פוליטית הרוע. כל המדיניות שלה במשרד הפנים הייתה של רוע, נגד קליטת פליטות אוקראיניות, נגד אזרחים ערבים ישראלים, נגד כל מי שהוא מוחלש. יש לה מטרה אחת מול העיניים- עליונות יהודית. היא אמרה בצורה מפורשת שהיא לא פוסלת ישיבה עם נתניהו- היא טרפדה את חוק הנאשם כדי להיות בעתיד חלק מקואליציית נתניהו״

"נראה שפריימריז השנאה של מרצ יצא לדרך"

המפלגה החדשה בה שקד עומד בראשה הגיבה כי: "נראה שפריימריז השנאה של מרצ יצא לדרך. בהיעדר דרך ואידיאולוגיה לשמאל הישראלי זהבה גלאון שואפת לחזור לפוליטיקה דרך הפצת שנאה והכפשות. איילת שקד בממשלה מאתגרת היא הסמן הימני של הממשלה, לא מתפשרת על עקרונותיה, שומרת על ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית והיא מלאת גאווה על כך.

"הרוח הציונית תוביל לממשלת אחדות ציונית, רחבה ויציבה ללא קולות ההרס הקיצוניים והמפלגים, זהו הלקח המרכזי מהממשלה הנוכחית. נקים ממשלה יציבה שתאחד את עם ישראל ותטפל בבעיות האמיתיות של אזרחי ישראל, יוקר המחייה ובעיית המשילות בכל חלקי ארץ ישראל. לאזרחי ישראל מגיעה ממשלה ציונית, יציבה ורחבה שתעבוד עבורם. את זה נוכל לעשות רק אם הרוח הציונית תהיה גדולה וחזקה".