האזינו סמוטריץ' תוקף: "אתה לא עיתונאי ולא נעליים - אתה שופר"

עימות חריף התפתח בין יו"ר הציונות הדתית לבין העיתונאי גיא פלג, במהלך שיחה על המשבר בינו ובין בן גביר: "אל תקרא לי יקירי, מדירה שינה מעיני המחשבה שאתה תהיה שר המשפטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/22 12:01 כח בתמוז התשפב

סמוטריץ' תוקף: "אתה לא עיתונאי ולא נעליים - אתה שופר"
סמוטריץ', תוקף את חברי ימינה, צילום: Olivier FItoussi/Flash90

גיא פלג, הכתב והפרשן לענייני משפט של חדשות 12, אירח הבוקר (ד') בתכניתו ברדיו 103FM את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. פלג שאל את סמוטריץ' על המתיחות בינו לבין בן גביר ואז הטונים עלו והתפתח עימות חריף בין העיתונאי לבין חבר הכנסת.

האזינו לראיון הסוער:

 

"אני ממש שמח על הדאגה, בוודאי שמח על המחמאות ועל הציונים", אמר סמוטריץ' והוסיף לכתב את התואר 'יקירי'. "אל תקרא לי יקירי, תענה על שאלות ואם לא - תרד מהקו. מדירה שינה מעיני המחשבה שאתה תהיה שר המשפטים", השיב פלג לדברי יו"ר הציונות הדתית. 

"קודם כל אני שמח שאתה כועס ומתעצבן בגלל שזה חושף כמה אתה מודע לפוזיציה שלך", החזיר סמוטריץ', "אנחנו לא עובדים אצלך אתה לא עיתונאי ולא נעליים, אלא שופר של הפרקליטות שמדברר צד מאוד מסוים".

גיא פלג |

גיא פלג | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אין משא ומתן כזה, אני חושב שסעדה איש ראוי בהחלט

סמוטריץ' נשאל על כוונתו של סגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, להתמודד בפריימירז של הציונות הדתית והאם יש משא ומתן על כניסתו למפלגה. "אין משא ומתן כזה, אני חושב שסעדה איש ראוי בהחלט. זה מופרך לחלוטין, לא היה ולא נברא", ענה יו"ר הציונות הדתית, "בציונות הדתית יש פריימריז והמתפקדים מרכיבים את הרשימה, אשמח אם הוא יבוא לתקן את הכשלים והעיוותים שהוא מתריע בפניהם. האם הוא יחליט שהוא רוצה לתקן אותם דרך המערכת הפוליטית, אני לא יודע, את זה צריך לשאול אותו. בגלל שהמערכת חוסמת כל אפשרות לביקורת ותיקון, סימנו אותו כאויב".