בחירות 2022

אחרי ישראל היום: העיתונאי והשגריר לשעבר בעז ביסמוט מתמודד ברשימה הארצית בליכוד

העורך הראשי שלעבר של ישראל היום הודיע על כוונתו להתמודד בבחירות המקדימות לרשימת הליכוד לכנסת, כאשר הפריימריז יערכו בעשירי לחודש אוגוסט

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/22 14:57 כו בתמוז התשפב

אחרי ישראל היום: העיתונאי והשגריר לשעבר בעז ביסמוט מתמודד ברשימה הארצית בליכוד
צילום: Yonatan Sindel/Flash90     

השגריר לשעבר בועז ביסמוט הודיע היום (ב') על כוונתו להתמודד בפריימריז של תנועת הליכוד לקראת הבחירות הקרובות בחודש נובמבר. הבחירות המקדימות במפלגה יערכו בעשירי באוגוסט, והיום זהו היום האחרון שניתן להגיש מועמדות. "אחרי שירות נאמן לאזרח כעיתונאי כעורך וכדיפלומט הגיע העת לשרת את הציבור מתנועת הליכוד שתמיד היה הבית הערכי והאידאולוגי שלי", מסר ביסמוט. 

כזכור, בחודש ינואר האחרון התפטר ביסמוט מתפקידו כעורך הראשי של העיתון ישראל היום, לאחר חמש שנים בתפקיד. "זה היה כבוד בשבילי להיות עד לאירועים גדולים וקטנים. מהמשרד הסגלגל בבית הלבן, דרך הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערביות, ועד התהפוכות בישראל, מבצע 'שומר חומות', הגעתו של ג׳ונתן פולארד לישראל, מגפת הקורונה", הוא אמר אז. 

ביסמוט הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת בר-אילן ובעל שני תוארי מוסמך אוניברסיטה מאוניברסיטת סורבון שבפריז: הראשון ביחסים בינלאומיים והשני בלימודי אפריקה. בשנים 2004-2008 כיהן כשגריר ישראל במאוריטניה.