האלמנה של אלדד פרי שיתפה בכאב: "לא האמנתי שבורא עולם יקח ממני גם את זה"

נועה, אלמנתו של יזם הנדל"ן שנקלע לחובות ונרצח ביריות סמוך לבית הכנסת בעירו, מספרת על הגילוי האישי אחרי הרצח והאובדן הנוסף, "אמרתי שזה נס מבורא עולם, שבתוך כל האבל הזה יש לי עוד חתיכה קטנה של אלדד. זה החזיק אותי ונתן לי תקווה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/07/22 21:40 כה בתמוז התשפב

האלמנה של אלדד פרי שיתפה בכאב: "לא האמנתי שבורא עולם יקח ממני גם את זה"
אלדד פרי ז"ל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כמעט שנה חלפה מאז נרצח יזם הנדל"ן אלדד פרי מחוץ לבית הכנסת בו נהג להתפלל סמוך לביתו ברחובות. כתב האישום מייחס לדניאל קידר, תושב ראשון לציון בשנות השישים לחייו, עבירה חמורה בגין רצח, זאת לאחר שהנאשם הצטרף לקבוצת רכישה שארגן פרי ושילם לו מיליוני שקלים ללא החזרים. 

אלמנתו ואם בנותיו הקטנות, נועה, סיפרה אמש (שבת) בראיון לברהנו טגניה בחדשות סוף השבוע של חדשת 12, על החיים אחרי הטלטלה הקשה, ועל הגילוי ששבר את לבה. "אף אחד לא חשב שמישהו מסוגל לאלימות כזו קיצונית, כזו מטורפת", היא סיפרה, "הייתה הפגנה שנה שעברה מול הבית שלי. הם באו עם מגפון וצעקו על הבית שלי והיה לא נעים. זה כואב שצועקים: 'אנחנו נרדוף את האישה שלך, נרדוף את הילדים שלך'. למה? מה הם עשו לך? נולדו לאיש שאתה לא אוהב? זו סיבה לרדוף ילד? פחדתי בשביל הבנות שלי, אבל לא פחד פיזי, לא חשבתי שאף אחד מהאנשים האלה יבואו להרביץ לי או לבנות שלי או אפילו לא לאלדד. שעליו הם כעסו, לא עליי".

זירת רצח אלדד פרי. האופנוע נקלט במצלמות האבטחה

זירת רצח אלדד פרי. האופנוע נקלט במצלמות האבטחה צילום: Flash90

"נס מבורא עולם, בתוך כל האבל יש לי עוד חתיכה קטנה של אלדד"

השניים, שלפני מספר שנים החלו בתהליך של חזרה בתשובה וקיימו אורח חיים דתי, הכירו כאשר נועה הגיעה ללמד את אלדד במסגרת שיעורים לשיפור האנגלית שלו. "אני זוכרת שאחרי שיצאתי מהמשרדים, העוזר האישי שלו אמר לו: 'יש שם משהו, אה?' והוא אמר לו: 'זאת תהיה אשתי'. צ'יק צ'ק התחלתי לעבוד אצלו".

במהלך הזמן שקע אלדד  בחובות, כאשר  כ-1,500 רוכשי דירות שהשקיעו את כספם בחברת פרי נדל"ן נותרו בלא כלום. "אני ידעתי שיש לחצים על התזרים. זה לא לחץ של עשרה שקלים, זה מאות אלפי שקלים ועד מיליוני שקלים", היא סיפרה, "אי אפשר להסתיר. אלדד האמין שזה רק עניין של זמן, הוא יביא תוצאות. אנשים לא יפסידו כאן כסף".

על יום שישי בו נרצח, סיפרה האלמנה על שיחת הטלפון לחברתה, "תודיעי לאברכים שיתפללו לעילוי נשמתו של אלדד". זמן קצר לאחר הרצח גילתה נועה שהיא בהריון, "אמרתי שזה נס מבורא עולם. שבתוך כל האבל הזה יש לי עוד חתיכה קטנה של אלדד. זה החזיק אותי ונתן לי תקווה. הלכתי לאולטרסאונד שגרתי בשבוע 19 ואיך שהיא שמה את המכשיר על הבטן הבנתי שאין דופק, לא האמנתי שבורא עולם יקח ממני גם את זה, זה הפיל אותי סופית".