העיתונאי הסרוג לגדי טאוב: "יחסית ל'מלומד' אתה די מטומטם"

עקיבא נוביק פרסם היום כי "אחרי עיסוק תקשורתי נרחב ביותר", נמכרו רק כמה מאות של תליונים מוזהבים של נתניהו | הפובליציסט והסופר, ד"ר גדי טאוב, שידוע בחיבתו לנתניהו, לא נותר אדיש וצייץ בכעס: "חבורת הדת"לים החנפים לא שכחו כלום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/07/22 19:27 כב בתמוז התשפב

העיתונאי הסרוג לגדי טאוב: "יחסית ל'מלומד' אתה די מטומטם"
ד"ר גדי טאוב, צילום: ללא

"הזמנתי בלילה את תליון הנאמנות לנתניהו. מספר החשבונית שקיבלתי: 476. כלומר, כמה מאות שרשראות, בכל הארץ, אחרי עיסוק תקשורתי נרחב ביותר" - כך כתב היום (ה') בחשבון הטוויטר שלו העיתונאי עקיבא נוביק כשהוא מתייחס לתליונים המוזהבים עם דמותו של נתניהו אותם ניתן לרכוש באינטרנט.

הפובליציסט והסופר ד"ר גדי טאוב, לא התחבר לציוץ של נוביק, שנראה כי בסך הכל ניסה להמעיט מהאש שספגה מפלגת הליכוד בעקבות התיעוד בו נראתה הפעילה המתמודדת בפריימריז, היידי מוזס, עונדת את תליון הזהב לצווארו של חבר הכנסת ישראל כ"ץ. "חבורת הדת"לים החנפים לא שכחו כלום ולא למדו כלום. כל עוד אפשר לסחוט לייקים ומחיאות כפיים מהאליטה השמאלית על ידי ביזוי המחנה המסורתי והמזרחי של מצביעי הליכוד - הם ימשיכו. דוחה ברמות אחרות", כתב בכעס טאוב, שנודע בחיבתו לראש האופוזיציה.

עקיבא נוביק

עקיבא נוביק | צילום: יפעת קלמר

נוביק לא התבלבל, והשיב בציניות קרה: "יחסית ל'מלומד' אתה די מטומטם. אם היית טורח לקרוא את הציוץ לפני שהתחרעת עליו, היית מגלה שהוא דווקא בעד הליכודניקים. אבל עזוב, מה לך ולעובדות".

נתניהו על התליון בדמותו: "הנאמנות היחידה היא לדגל ולערכים שלנו"

למחרת פרסום התיעוד מגבעת זאב, נתניהו הגיב: "לא צריך שום תליון, לא צריך שום הצהרת נאמנות. הנאמנות שאנחנו צריכים זו נאמנות לערכים ולעקרונות שלנו: השמירה על ארץ ישראל, לביטחון ישראל, המאבק באיראן, לכלכלה חופשית, להורדת מחירים ויוקר המחייה - אלו הדברים האמיתיים. מעל כל נאמנות לזה, לדגל שירד ואנחנו נרים אותו מחדש".