צפו תלמידים במזרח ירושלים הציגו: כך שהידים מחסלים את איתמר בן גביר

בתיכון לבנים במזרח ירושלים העלו מופע לרגל סיום הלימודים והציגו כיצד שהידים רוצחים דמות בעלת דמיון רב ליו"ר עוצמה יהודית. ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "בית הספר באחריות הרשות הפלשתינית, המשרד יעביר את החומר לגורמי הביטחון הרלוונטיים לטיפול בנושא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 22:57 כ בתמוז התשפב

תלמידים במזרח ירושלים הציגו: כך שהידים מחסלים את איתמר בן גביר
בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

מופע סיום של תלמידים בבית ספר במזרח ירושלים מהווה הסתה פרועה, כך עולה מדיווח של יוסי אלי במהדורת החדשות של רשת 13 הערב (ג'). התלמידים התחפשו ליהודים ושוטרים ישראלים שפוגעים במסגד אל-אקצא במתחם הר הבית. 

עוד עולה מהדיווח, כי במהלך מופע הסיום של בית הספר התיכון לבנים "ענתא" נראים הילדים המחופשים לשהידים רוצחים דמות בעלת דמיון רב ליו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, זאת לקול צהלות ההורים והמורים שישבו בקהל. 

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אסור לעבור בשתיקה על ההסתה הפרועה בבית הספר, זה מתחיל בהסתה ועלול להיגמר ברצח. צריך למצות את הדין עם המסיתים תומכי הטרור. אני מצפה לפעול עוד הלילה ולעצור את המסיתים".

משרד החינוך הביע צער על ההסתה לשנאה וטרור

בהמשך לפרסום על החינוך לטרור ורצח שמנהיג בית הספר תיכון לבנים ענתא, מבהירים במשרד החינוך כי בית הספר מצוי באחריותה המלאה של  הרשות הפלשתינית. למשרד החינוך אין כל קשר אליו, ויחד עם זאת הביע צער על כך שבית הספר מגדל את תלמידיו על ברכי הסתה, שנאה וטרור, במקום להעניק להם חינוך אמיתי. המשרד יעביר את החומר לגורמי הביטחון הרלוונטיים לטיפול בנושא.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן