השוטר ברק משולם שנדרס למוות על ידי גנב רכב מובא למנוחות: "מלח הארץ"

בשעה זו מובא למנוחת עולמים השוטר ברק משולם שנדרס לפנות בוקר אל מותו על ידי נער פלשתיני | אמו ספדה לו: "מלח הארץ, אגדל את הילדים שלך. שאף אחד לא יגיד שזו תאונה. רצחו לי את הילד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 18:42 יח בתמוז התשפב

השוטר ברק משולם שנדרס למוות על ידי גנב רכב מובא למנוחות: "מלח הארץ"
רס"ר ברק משולם ז"ל, צילום: דוברות המשטרה

בשעה זו מובא למנוחת עולמים השוטר ברק משולם שנדרס לפנות בוקר אל מותו על ידי נער פלשתיני. ההלוויה מתקיימת בבית העלמין בכפר סבא. אמו ספדה לו: "מלח הארץ, אגדל את הילדים שלך. שאף אחד לא יגיד שזו תאונה. רצחו לי את הילד". אלמנתו אריאלה ספדה: "אהבת חיי כבר 11 שנה, אני יום יום אספר איזה אבא היית. אתה החיים שלי, אתה גיבור. תודה שלימדת אותי מהי אהבה. אוהבת אותך לנצח נצחים".

הנער, בן 17 מרמאללה, גנב רכב מאיזור חולון-בת ים והחל בתנועה. לאחר קבלת הדיווח על הגניבה, איתרו השוטרים את הרכב ופתחו במרדף נגדו. כשהגיע לצומת רעננה, שם הקימו מחסום בכדי לעצור אותו, דרס את משולם.

הנער הדורס המשיך מעט עם הרכב עד שנטש אותו והחל בבריחה רגלית. לאחר פחות משעה הוא אותר בכפר סבא לאחר סריקות בסיוע מסוק משטרתי והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. כחצי שעה לפני ההודעה על אירוע הדריסה הודיעה המשטרה כי בעקבות טיפול בזירת תאונה בצומת רעננה דרום, נחסם לתנועה כביש 4. הערב בשעה שש יובא משולם למנוחות בבית העלמין בכפר סבא.

זירת אירוע הדריסה:

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי אמר: "בשעה קשה זו אנו מחזקים את משפחתו של ברק, אלמנתו, ילדיו, הוריו ואחיו. נתמוך ונלווה אותם לעד. נסיבות האירוע עוד מתוחקרות אך לא נשקוט עד שנמצא את מלוא חומרת הדין עם החשוד שנעצר. יהי זכרו של ברק משולם ברוך".