"אם הוא ייבחר נדע שהם לא למדו": סערה סביב התמודדותו של ארנון סגל

פעיל הר הבית שהודיע על התמודדותו בפריימריז הציונות הדתית חוטף אש בטוויטר על כך שלא תמך בנתניהו לכאורה | קלמן ליבסקינד ועמית סגל יצאו להגנתו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 18:00 יח בתמוז התשפב

"אם הוא ייבחר נדע שהם לא למדו": סערה סביב התמודדותו של ארנון סגל
הציונות הדתית ביום הבחירות בשנה שעברה, צילום: Sraya Diamant/Flash90

אחרי שהודיע על התמודדותו בפריימריז הציונות הדתית, ארנון סגל תחת מתקפה. בימים האחרונים תוקפים דמויות שונות את פעיל הר הבית על רקע יחסו לנתניהו, ותמיכתו לכאורה בבנט. לצד המתקפות הרבות, אנשי תקשורת רבים ביניהם אחיו עמית סגל יצאו להגנתו.

"את הנזקים שהם גרמו ייקח שנים לתקן"

"שנה, זה הזמן שלקח ל'ימין שמימין לימין' לחרב הישגים של למעלה מעשור: החזרת הפלסטינים לפרונט, עיקור התפיסה הבטחונית-מדינית של הסכמי אברהם ומינויים הזויים במערכת המשפט. כמו באוסלו, את הנזקים שהם גרמו ייקח שנים לתקן. הלוואי והם למדו משהו, אם ארנון סגל יבחר לציונות הדתית נדע שלא", כתב טל אור טסונה בטוויטר.

"הסערה היא ביטוי נוסף לעצמת הניכור והתיעוב שחלקים גדולים בימין חשים כלפי דמויות בולטות בציונות הדתית על רקע התמיכה/שתיקה/השלמה שלהם עם מעשה ההונאה של בנט. התיקון - אם בכלל אפשרי עוד - יתחיל בהבנה של השבר הזה, קלמן ליבסקינד  ושות' מפספסים את האירוע לגמרי", כתב עיתונאי ערוץ 14 עקיבא ביגמן.

 קלמן ליבסקינד ועמית סגל הודפים

גם התומכים בסגל הותקפו, ושניים מהם הם העיתונאים איילת לאש ואלחנן גרונר. לאש כתבה: "אם עד לא מזמן היו לי הרהורים אם להיכנס לפוליטיקה מאימת שחיטת הסמול, היום הבנתי שאני צריכה לדאוג יותר ממשחטת ה"ימין". מי שיחפש אצלי ימצא ים פוסטים נגד ביבי, מה לעשות שבתקופתו הוחרבו ישובים, הוסרו מגנומטרים, הדרום איבד ריבונות ופיגועי אבנים השתוללו באין מפריע".

גם העיתונאי הבכיר קלמן ליבקינד הגיב וכתב: "נכנסו לרשימת השמאלנים מאז הבוקר: ארנון סגל, איילת לאש ואלחנן גרונר. לא בלתי מעניין פה". עמית סגל הגיב לו: "יצאו מרשימת השמאלנים: גדעון ״הטייסים רוצחים״ לוי וגלעד ״לעקור את גוש קטיף״ שרון".