"הוא תפס אותי חזק ונתן לי סטירה": הצעירה שהותקפה על ידי סוכן מהשירות החשאי משחזרת

נינתו של הרב עובדיה יוסף הותקפה בידי סוכן מהשירות החשאי האמריקאי, "הוא ישר תקף אותי בחזה, ראיתי את המוות" | התוקף הוחזר במהירות לארצות הברית ללא אישום

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/07/22 11:06 טז בתמוז התשפב

"הוא תפס אותי חזק ונתן לי סטירה": הצעירה שהותקפה על ידי סוכן מהשירות החשאי משחזרת
צילום: shutterstock

עם הגעתו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לישראל ביום רביעי האחרון נחשף כי סוכן של השירות החשאי האמריקאי נעצר בחשד לתקיפת צעירה מחוץ לבר בירושלים. לאחר שנעצר בידי משטרת ישראל, התברר מה תפקידו ועם התערבות משרד החוץ הוא נשלח בבהילות לארצות הברית. 

תמר בן חיים, הצעירה שהותקפה לכאורה על ידי אותו סוכן, שחזרה אמש (ה') בראיון לחדשות 13 את מה שהתרחש ביום שני בשכונת נחלאות בירושלים. "הרמתי את המבט מהטלפון וישר הוא בא אליי עם אגרוף", היא סיפרה, "הוא בא ממש עם אגרוף קדימה אליי, וישר לחזה שלי ישר תקף אותי בחזה, תפס בי חזק, נתן לי סטירה, הוציא לי את העגיל, הוציא את האוזנייה, זרק לי אותה את הכל על הרצפה".

הצעירה, שהיא גם נינתו של הרב עובדיה יוסף, סיפרה על האימה שאחזה בה באותם רגעים,  "באותה שנייה ראיתי את המוות מול הפנים כי חשבתי שמישהו בא להרוג אותי. ואת צועקת ואין אף אחד. חבר שלו עמד ממש בצד, הוא שחרר אותי. אני לא הצלחתי לצאת, היה לו כוח כל כל חזק". 

ביידן מוקף באנשיו, השבוע

ביידן מוקף באנשיו, השבוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בהודעה מטעם השירות החשאי נאמר כי "בהתאם לפרוטוקול הסוכנות, הגישה שלו למערכות ולמתקני השירות החשאי הושעתה עד לחקירה נוספת". במשרד החוץ סירבו להתייחס לאירוע.  התוקף כאמור, הוחזר לארצות הברית עוד בטרם הגעתו של ביידן לארץ ללא אישום.