בחירות 2022

טראמפ צפוי להודיע על מועמדותו לנשיאות 2024: "זה יטיב איתו"

הנשיא האמריקאי ג'ו ביידן שוהה בביקור בישראל, והנשיא האמריקאי לשעבר צפוי להכריז על מועמדותו לבחירות כבר בחודש ספטמבר הקרוב | הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם: "יהיה במצב טוב יותר כדי להשפיע על אחוזי ההצבעה בצד הרפובליקני באמצע הקדנציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/22 22:27 טו בתמוז התשפב

טראמפ צפוי להודיע על מועמדותו לנשיאות 2024: "זה יטיב איתו"
טראמפ חוזר?, צילום: shutterstock

ברקע ביקורו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל, הנשיא האמריקאי עד לינואר 2021, דונלד טראמפ, צפוי להודיע בחודש ספטמבר הקרוב על מועמדתו לנשיאות 2024 - כך דווח היום (ה') בוושינגטון פוסט. הנשיא לשעבר החל בשיחות עם יועציו באשר לניהול הקמפיין, כך דווח בכלי תקשורת אמריקאים שונים.

על פי הדיווח בוושינגטון פוסט, מקורביו של טראמפ יעצו לו במשך כשנה להימנע מהכרזה על מועמדתו לנשיאות בעוד כשנתיים לפני אמצע הקדנציה. היום הדברים נראים אחרת וטראמפ כאמור צפוי להודיע על מועמדתו במטרה לחזק את מעמדו במפלגה ולהביא לעלייה באחוזי ההצבעה לרפובליקנים. עוד דווח כי כחלק מההכנות שלו לקראת ריצתו בבחירות, הנשיא לשעבר החל בפגישות עם תורמים מובילים.

הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם אמר כי "אם טראמפ עומד להתמודד, ככל שהוא יכנס מוקדם יותר וידבר על ניצחון בבחירות הבאות, זה יטיב איתו. זה ימקד מחדש את תשומת הלב שלו". עוד הוא אמר כי: "אם הוא ייכנס למירוץ בקרוב, הם טוענים, הוא יהיה במצב טוב יותר כדי להשפיע על אחוזי ההצבעה בצד הרפובליקני באמצע הקדנציה". 

כזכור, לפני כשבועיים התראיין טראמפ לכלי התקשורת Newsmax המזוהה עם הימין השמרני בארצות הברית, ואמר כי יתכן ויתמוך בבחירות הקרובות כאן בישראל, בראש האופוזיציה בנימין נתניהו. "נתניהו אכזב אותי בכמה תחומים, אבל סך הכל חיבבתי אותו ואני בהחלט אשקול לתמוך בו שוב".