בחירות 2022

טראמפ בראיון: "נתניהו אכזב אותי, אבל בסך הכל חיבבתי אותו"

נשיא ארצות הברית לשעבר נשאל בראיון על מקרה בו נתניהו יבקש את תמיכתו במירוץ לראשות הממשלה עם התפזרות הכנסת | טראמפ השיב: "אני בהחלט אשקול לתמוך בו למרות שהוא אכזב אותי"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 30/06/22 17:49 א בתמוז התשפב

טראמפ בראיון: "נתניהו אכזב אותי, אבל בסך הכל חיבבתי אותו"
נתניהו וטראמפ בבית הלבן. , צילום: קובי גדעון, לע"מ

נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ שהכריז כבר על התמודדותו גם בבחירות הקרובות על ראשות המדינה החזקה בעולם, התייחס היום (ה') בראיון לתוכנית חדשות בוקר בארצות הברית על כוונתו לתמוך בנתניהו בבחירות הקרובות בישראל.

טראמפ כלל לא ידע שיש בחירות כאשר אמר למרואיינת כי "אני לא חושב שיש בזה צורך כרגע לפי מה שידוע לי", ואמר כי: "נתניהו אכזב אותי בכמה תחומים, אבל סך הכל חיבבתי אותו ואני בהחלט אשקול לתמוך בו שוב".

https://twitter.com/newsmax/status/1542485898159427584 

נזכיר כי לפני חצי שנה העניק טראמפ ראיון לעיתונאי ברק רביד לרגל צאת ספרו החדש "השלום של טראמפ", העוסק בהסכמי אברהם שהביאו לכינון יחסים דיפלומטיים בין ישראל למספר מדיניות ערביות בתיווך ארצות הברית. שם אמר על נתניהו כי: ""אני אהבתי מאוד את נתניהו. לא היה אף אחד שעשה יותר עבור ביבי ממני. לא היה אף אחד שעשה עבור ישראל יותר ממני. אבל הבחירות במדינה הזאת נגנבו ונתפרו. והאדם הראשון שרץ לברך את ג'ו ביידן היה נתניהו, לא דיברתי איתו מאז, Fuck him".