הצעד הבא של ישראל ביתנו נגד ש"ס והחרדים: "יש שם נושאים משמעותיים לבוחרים שלנו"

במפלגתו של שר האוצר ליברמן לא מתכוונים לוותר במערכת הבחירות שיצאה לדרך על תיק הפנים המשמעותי: "לא ניתן לש"ס להחזיק יותר בתיק הזה ולעשות מה שבא להם" | קמפיין חדש של ש"ס נגד הממשלה ועליית המחירים: "די לאטימות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 07:34 ד בתמוז התשפב

הצעד הבא של ישראל ביתנו נגד ש"ס והחרדים: "יש שם נושאים משמעותיים לבוחרים שלנו"
ליברמן נגד החרדים, צילום: Flash90, עריכה: כיפה

מפלגת ש"ס שחררה אמש עם צאת השבת סרטון בחירות חדש, שבו היא מבקרת את ממשלת בנט-לפיד בנושא הכלכלי, "די לאטימות. רק ש"ס תוריד את יוקר המחיה", נכתב בסיום סרטון הבחירות. הבוקר (א') נראה כי לש"ס מצפה מערכת בחירות לא פשוטה.

"לא ניתן לש"ס להחזיק יותר בתיק הזה ולעשות מה שבא להם"

ב"ישראל היום" דווח כי במפלגת ישראל ביתנו לא מתכוונים לוותר הפעם על אחד התיקים המשמעותיים שיש בממשלה, תיק הפנים בו אוחזת השרה איילת שקד. גורמים במפלגה מסרו ליהודה שלזינגר כי במו"מ הקואליציוני הבא הם ידרשו את התיק שנוגע בעניינים רבים של סדר היום הישראלי כמו: רישוי עסקים, פתיחת עסקים בשבת, הגירה, אשרות כניסה לישראל, השלטון המקומי, חופי רחצה, שעון קיץ ועוד.

"במשך יותר מדי זמן ויתרנו על התיק הזה, כל השנים ש"ס החזיקה בו. אחריהם גם גדעון סער ועכשיו איילת שקד. כולם היו אנשים שמרנים", אמר גורם במפלגה לשלזינגר.

"הגיע הזמן לפתוח את המשרד להחלטות אחרות. יש שם נושאים משמעותיים מאוד גם לבוחרים שלנו שאי אפשר להפקיר יותר. כל סוגיית פתיחת עסקים בשבת, רשות האוכלוסין וההגירה, אשרות כניסה, ועוד. לא ניתן לש"ס להחזיק יותר בתיק הזה ולעשות מה שבא להם. יש אזרחים במדינה שרוצים לפתוח עסקים בשבת, ויש אנשים שצריך לאשר להם כניסה לארץ לפי קריטריונים אחרים. הגיע הזמן שאנחנו נקבל שם החלטות".

צפו בסרטון הבחירות של ש"ס: