מארק צוקרברג חשף עדכון וואטסאפ נוסף וגם את האימוג'ים האהובים עליו

מייסד פייסבוק ומנכ"ל חברת "מטא" שמאגדת בתוכה גם את וואסטאפ, עדכן את עוקביו ברשת החברתית כי וואסטאפ הרחיבה את האפשרות להגיב באימוג'ים. היזם המילארדר סיפר גם מה האימוג'ים האהובים עליו

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/22 17:05 יב בתמוז התשפב

מארק צוקרברג חשף עדכון וואטסאפ נוסף וגם את האימוג'ים האהובים עליו
צילום: shutterstock

מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק ומנכ"ל חברת "מטא", הודיע (ב') היום בחשבון הפייסבוק שלו כי וואטסאפ, אשר נמצאת תחת "מטא", שדרגה את האפשרות להגיב להודעות על ידי אימוגי'ם. אם בעבר האימוג'ים היו מוגבלים לכמה סוגים בודדים, כרגע ניתן להגיב בכל אימוג'י ובכל צבע עור שתרצו. 

מארק צוקרברג: תוכלו להשתמש בכל אימוג'י כתגובה בוואטספ

בחשבון הפייסבוק שלו כתב צוקרברג "אנחנו משיקים את היכולת להשתמש בכל אימוג'י כתגובה בוואטסאפ. כמה מהמועדפים שלי"  וחשף את האימוג'ים האהובים עליו ביותר. 

צילום: צילום מסך דף הפייסבוק של מארק צוקרברג

אם אתם מעוניינים לדעת האם העדכון הזה קיים גם במכשירכם, כל שאתם צריכים לעשות הוא לזהות האם יש סימון פלוס חדש ליד האימוג'ים המוצעים לכם כשאתם בוחרים באפשרות להגיב להודעה באימוג'י. במידה ויש לכם את ה"פלוס" יש לכם את העדכון החדש, ותוכלו לבחור באיזה אימוג'י שתרצו כפי שאתם רואים בתמונה למטה. 

צילום: webetaifno

כפי שאתם רואים בצילום המסך, בצד ימין של האימוג'ים נמצא סמל ה"פלוס" כאשר תלחצו עליו יוצע לכם לבחור באיזה אימוג'י שתבחרו, העדכון של צוקרברג אמנם אינו חדש אלא חושף כי העדכון שוחרר לקהל הרחב. 

העדכון הנוכחי של וואטסאפ מגיע אחרי עדכון משמעותי אחר של אפלקיציית המסרים  - האפשרות להסתיר את שורת האונליין ובכך לא לחשוף למשתמשים שאתם כרגע מחוברים לאפליקציה.