לא רק וי כחול: עדכון מטורף של וואטסאפ משנה את הכללים

חידוש מטורף של וואטסאפ שיעזור לכם להתחבר לוואטסאפ בלי שבצד השני יודעים שאתם מחוברים אונליין וכך לא יטרידו אתכם | כל מה שצריך לדעת על השדרוג שיחזיר לכם את הפרטיות לחיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/07/22 15:53 ד בתמוז התשפב

לא רק וי כחול: עדכון מטורף של וואטסאפ משנה את הכללים
וואטסאפ. לא יזיק קצת שקט, , צילום: shutterstock

וואטסאפ ממשיכה לעדכן את הפיצ'רים השונים שלה, במטרה להציב את עצמה כחברה שנמצאת בשורה הראשונה בשמירה על פרטיות המשתמשים השונים ובכך בין היתר למנוע זליגת משתמשים למתחרות שלה.

בעדכון מאתר wabetainfo נמסר כי החברה עובדת כעת על האפשרות להסתיר את הסטטוס המקוון - הכיתוב במעלה הצ'אט בו הצד השני רואה אם אתם מחוברים או לא, העדכון ייכנס, כך לפי האתר, באחד העדכונים הקרובים של האפליקציה.

במהלך השנים, משתמשים רבים ביקשו שתהיה אפשרות להסתיר את הסטטוס המקוון שלהם כך שבצד השני לא יראו שהם מחוברים, כל אחד והסיבות שלו. יש כאלה שלא מעוניינים שאחרים יראו שהם מחוברים ואז ישלחו להם הודעות, יש כאלה שמעוניינים לדבר עם אחרים מבלי שיוכלו להפריע להם, כך שהשדרוג הזה הולך לעשות חיים קלים למשתמשי וואטסאפ מותשים שמרגישים צורך לענות על הודעות רק כי יודעים שהם מחוברים.

תוכלו לחסום משתמשים מלראות אם אתם מחוברים לוואטסאפ

אתר wabetainfo היה ער לעניין המטריד ובמשוב משתמשים שעשה, הרבה משתמשים ביקשו את הפיצ'ר המדובר שייתן להם אפשרות להיות בוואטסאפ בלי חשש. האתר בישר בהתרגשות כי וואטסאפ הקשיבה למשוב שעשו והחברה הוסיפה את הפיצ'ר בו אפשר לבחור מי יכול לראות מתי אתם מחוברים בוואטסאפ, מה שיהיה זמין בעדכון עתידי של האפליקציה.

צילום: wabetainfo

כפי שאתם רואים בצילום המסך, יש אפשרות להגדיר מי יכול לראות מתי אתם מחוברים, את השינוי תוכלו לערוך בתוך ההגדרות האפליקציה, שם תוכלו לבחור ב"מי יכול לראות שאתה מחובר?" בין שתי אפשרויות חדשות: "כולם" ו"אותו דבר כמו בנראה לאחרונה". כך שאם תבחרו שרק "אנשי הקשר שלי" יוכלו לראות אם אתה מחובר, זה אומר שאנשים שאינם אנשי קשר לא יוכלו לראות כשאתה מחובר.