בחירות 2022

בליכוד עקצו את איחוד סער-גנץ: "לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו"

מפלגות הימין מגיבות על ההתפתחות הפוליטית הדרמטית בימים אלו - איחוד בין סער לגנץ ואומרים: "לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו". עצמה יהודית "סער רוצה לחבור לשמאל, בני גנץ יביא עלינו אוסלו ב'"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/07/22 17:38 יא בתמוז התשפב

בליכוד עקצו את איחוד סער-גנץ: "לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הדיווח הבוקר (א') כי בין מפלגת "כחול לבן" ל"תקווה חדשה" נרקמת עסקת איחוד, ממשיכה להסעיר את המערכת הפוליטית, כאשר מוקדם יותר נחשפו פרטי הסיכום בין המפלגות, כאשר תקווה חדשה בראשות גדעון סער שבסקרים האחרונים נמצאת קרוב לאחוז החסימה, צפויה לחבור לתקווה חדשה וליהנות מיחס של כשליש מול שני שליש של כחול לבן של בני גנץ. 

על פי הסיכום בין השניים, גנץ יהיה במקום הראשון וסער ישובץ במקום השני. שאשא-ביטון בחמישי, אלקין, שותפו לדרך של סער יצטרך להתנחם במקום השביעי. הודעה רשמית טרם פורסמה מטעם שתי המפלגות אך בכחול לבן כבר הודיעו על עוצר ראיונות. 

בן גביר: "בני גנץ, הוכיח שהוא איש שמאל שמעוניין לקדם את אוסלו ב'"

במפלגות גוש הימין מיהרו להגיב לחבירה בין סער לגנץ. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב אף הוא לאיחוד בין סער וגנץ: "האיחוד בין סער לגנץ מלמד על הרצון של סער להתחבר לשמאל. בני גנץ, הוכיח שהוא איש שמאל שמעוניין לקדם את אוסלו ב', נפגש עם הטרוריסט אבו מאזן וגורם לו להיות רלוונטי.   הבית של בוחרי הימין זה עוצמה יהודית". 

בליכוד עקצו "לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו"

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו הגיב על איחוד המפלגות ואמר "אנחנו בליכוד לא מתערבים באיך השמאל מחלק את הקולות שלו. המפלגה של גדעון וגנץ רק מחדדת את השאלה בבחירות הקרובות - האם שוב תקום ממשלת שמאל של יאיר לפיד עם האחים המוסלמים והרשימה המשותפת או האם תצביעו לליכוד בהנהגתי ויחד נקים ממשלה לאומית חזקה, יציבה, ממשלה שתחזיר לכל אזרחי ישראל גם את הביטחון וגם את התקווה."

מוקדם יותר היום (א'), הודיע איש תקווה חדשה דוד אלחייני על התפטרותו מתפקידו כיו"ר מועצת יש"ע, התפטרות שבאה לטענתו על רקע הבחירות הקרובות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן