חבר כנסת מהליכוד פועל להצלת בית"ר ירושלים: "צריכים להראות את השינוי"

ניר ברקת, מנסה לעזור לבית"ר ירושלים, ופועל לגיבוש קבוצת אנשי עסקים מארצות הברית ומישראל במטרה להוציא את הקבוצה מידיו של הבעלים הנוכחי: "הם חוששים לקחת את הקבוצה שמחר תבואו ותפגינו להם מתחת לבית. אתם המפתח לשינוי", אמר לאוהדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/07/22 22:19 י בתמוז התשפב

חבר כנסת מהליכוד פועל להצלת בית"ר ירושלים: "צריכים להראות את השינוי"
צילום: Flash90

לא בפעם הראשונה בחייו, חבר הכנסת מהליכוד וראש עיריית ירושלים לשעבר, ניר ברקת, מנסה לעזור לבית"ר ירושלים. ברקת פועל באופן חשאי לגיבוש קבוצת אנשי עסקים מארצות הברית ומישראל במטרה להוציא את קבוצת הכדורגל מידיו של הבעלים הנוכחי, משה חוגג. כך פורסם באתר הספורט "ONE". 

על פי הדיווח ברקת קיבל פנייה מאוהדי הקבוצה לשמש כ"נאמן" למועדון. חבר הכנסת, כך על פי הדיווח, אירח בשבוע שעבר בביתו נציגות של כלל אוהדי הקבוצה מכל המגזרים. "אתם צריכים להראות שאתם הופכים מנטל לנכס. יש לבית"ר את הקהל הכי גדול, אבל אתם צריכים להראות את השינוי", אמר ברקת לאוהדים, והוסיף כי דרוש שינוי: "פגשתי שלושה מיליארדרים לגבי בית"ר, אך הם אמרו לי שהם חוששים לקחת את הקבוצה שמחר תבואו ותפגינו להם מתחת לבית. אתם המפתח לשינוי".

ניר ברקת

ניר ברקת | צילום: משה ביטון

על פי הדיווח באתר הספורט, ברקת מעוניין בהקמה של גוף חדש שייקח את הקבוצה, כאשר בהתחלה מדובר יהיה במשהו לא גדול בכדי להציל את הקבוצה ולתת לה אוויר לנשימה. בשלב השני, בתנאים מסוימים ניתן יהיה למכור את הקבוצה למישהו בעל ממון. במקביל, בבית"ר העריכו את הסיכוי של המתווה לצאת אל הפועל כ-70%. עוד צוין כי ברקת פועל כמי שהקבוצה חשובה לא, אך לא כמי שישקיע בה כסף מכיסו.