ליהיא לפיד באבל ונתניהו הביע תנחומים

רעייתו של ראש הממשלה החדש איבדה את אחיה הבכור ויו"ר האופוזיציה הביע את תנחומיו בשמו ובשם אשתו, "מאחלים שלא תדעו עוד צער" | לפיד הודה: "מעריכים מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/22 22:43 ח בתמוז התשפב

ליהיא לפיד באבל ונתניהו הביע תנחומים
לפיד ונתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

באמצע השבוע הלך לעולמו אחיה הבכור של ליהיא לפיד, רעייתו של ראש הממשלה הטרי יאיר לפיד. בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה היא נפרדה מאחיה, דדי מן, וכתבה: "ותודה לך שחיכית לנו שנבוא להיפרד. והקפנו את המיטה שלך, יחד עם ליסה המדהימה שלך והילדים". 

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הביע הערב (ה') את תנחומיו בפניו המשפחה האבלה. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "רעייתי שרה ואני שולחים תנחומים מעומק ליבנו לליהיא ויאיר לפיד על פטירת אחיה של ליהיא, דדי מן ז"ל. אנחנו שולחים את תנחומינו לרעייתו ליסה ולילדים, ומאחלים שלא תדעו עוד צער". ראש הממשלה יאיר לפיד, גיסו של המנוח, השיב בפשטות: "תודה רבה, מעריכים מאוד". 

לא מדובר בפעם הראשונה בה הוחלפו מילות נימוסים בין שני היריבים. בחודש ינואר האחרון, שר החוץ לפיד נדבק בקורונה בשיא גל האומיקרון ויו"ר הליכוד כתב לו: "מאחל רפואה שלמה לשר החוץ יאיר לפיד. בריאות לפני הכל". חודשיים אחר כך גם נתניהו נדבק בנגיף, וזכה לברכת החלמה מהירה דומה מלפיד וגם מראש הממשלה דאז נפתלי בנט. 

הסופרת תיארה ברשת החברתית את הפרידה מאחיה ושיתפה בכאב: "וזכינו לעטוף אותך במילים של אהבה. וליטפנו אותך עד הסוף. ואמא לא עזבה לך את היד גם שעה אחרי. לא מאמינה שזה קרה. עד הרגע האחרון היית רק מי שאתה. בחרת את הדרך להיפרד. בבית. בכבוד. ידעת לאן זה הולך. היית אמיתי ככה שזה כאב נורא. הסתכלת למוות בעיניים ואז עצמת אותן".