משפט נתניהו | "בשישי בערב קיבלתי טלפון שהוא צריך ליקר"

העוזרת האישית של המיליארדר ארנון מילצ'ן סיפרה על דוכן העדים על המתנות שהעבירה לכאורה לאורך השנים ליו"ר הליכוד ורעייתו, "היינו קונים זרי פרחים, השולחן נרטב ואני חטפתי צעקות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/07/22 15:52 ו בתמוז התשפב

משפט נתניהו | "בשישי בערב קיבלתי טלפון שהוא צריך ליקר"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משפט נתניהו: שלב העדויות בתיק 1,000 בעניינו של ראש הממשלה לשעבר התחיל הבוקר (ג') עם עדותה הדרמטית של הדס קליין, מי שהייתה העוזרת האישית של המליארדר ארנון מילצ'ן, העדות תימשך כשלושה ימים וצפויים 10 ימי חקירה נגדית על ידי פרקליטו של נתניהו, עורך דיו עמית חדד. כזכור, על פי כתב האישום, יו"ר האופוזיציה קיבל טובות הנאה בדמות שמפניות, סיגרים ותכשיטים יקרי ערך בשווי של מאות אלפי שקלים ממילצ'ן ופאקר.

קליין, עדת תביעה מרכזית בתיק, מסרה כבר לפני שמונה חודשים עדות על טובות הנאה נוספות לכאורה. בעדותה בבית משפט בירושלים סיפרה קליין על מתנות שהעבירה לאורך השנים לבני הזוג נתניהו, "מר נתניהו קיבל תמיד קופסא סגורה של סיגרים. ראיתי את הקופסאות ונגעתי בהן". עוד הוסיפה, "היינו קונים זרי פרחים. יום אחד האגרטל כנראה נסדק. השולחן נרטב בגלל האגרטל, ואני חטפתי צעקות וגם ארנון. שרה ביקשה את הטלפון של חנות הפרחים. אמרתי שאני מעדיפה שלא".

על אספקת השמפניות סיפרה קליין כי לאורך הזמן הם למדו לא להגיע למצב של חומר. "יום שישי בערב אני מקבלת טלפון צריך ליקר קאונטרו. אין לנו, צילצלתי ליונתן שיש חנות שפתוחה ביום שישי, סע מהר לשם תקנה ותביא. היינו מאוד יצירתיים והיינו מוצאים מתחת לאדמה. החזקתי שתי שישיות בממ"ד שלי בבית וידעתי שתכף תגיע בקשה, ואכן ביום שישי כשאני אצל אמא שלי בארוחת ערב התחלתי לקבל ווטסאפים ממנה. עזבתי את כולם ונסעתי לתת את השמפניות למושיקו כדי שלא יהיה פה איזו תקלה". 

"הוא היה פשוט מעריץ של נתניהו"

במהלך העדות אמרה קליין כי: "ג'יימס (פאקר) תמיד אמר לנו לא לחסוך בכלום (מול הזוג נתניהו.) וכל מה שהם מבקשים לתת להם" עוד סיפרה קליין כי: "ביוני 2013 ארנון יזם ארוחת ערב עם פאקר ונתניהו. פאקר התאהב בנתניהו, העריץ אותו. אמר שהוא האיש הכי מרשים שהוא ראה. הוא עקב אחרי נתניהו, היה שולח לי כתבות שלו. הוא היה פשוט מעריץ של נתניהו. פאקר אמר לי: מה שנתניהו רוצה, לתת לו".