משפט נתניהו: העוזרת האישית של מילצ'ן על דוכן העדים

עדות דרמטית במיוחד במשפט של ראש הממשלה לשעבר, הדס קליין. העוזרת האישית של מילצ'ן ופאקר תעיד על המתנות שקביל לכאורה נתניהו מאיש העסקים בתיק אלף | קליין: "פאקר אמר לי, מה שנתניהו רוצה, לתת לו"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 05/07/22 10:05 ו בתמוז התשפב

משפט נתניהו: העוזרת האישית של מילצ'ן על דוכן העדים
הדס קליין בבית המשפט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

משפט נתניהו: הבוקר (ג') מתחיל שלב העדויות בתיק 1000 עם העדות הדרמטית של הדס קליין, מי שהייתה העוזרת האישית של המליארדר ארנון מילצ'ן. העדות תימשך כשלושה ימים וצפויים 10 ימי חקירה נגדית על ידי עמית חדד (פרקליטו של נתניהו).  

קליין היא עדת תביעה מרכזית בתיק. הייתה ועדיין יד ימינו של ארנון מילצ'ן. לפני כ- 8 חודשים היא מסרה עדות על טובות הנאה נוספות לכאורה. היועמ"ש אז החליט שלא להוסיף את הדברים לאישום. בית המשפט אישר לתביעה לתקן את האישום בהוספת עדים בהם בתו של מילצ'ן.

"הוא היה פשוט מעריץ של נתניהו"

במהלך העדות אמרה קליין כי: "ג'יימס (פאקר) תמיד אמר לנו לא לחסוך בכלום (מול הזוג נתניהו.) וכל מה שהם מבקשים לתת להם" עוד סיפרה קליין כי: "ביוני 2013 ארנון יזם ארוחת ערב עם פאקר ונתניהו. פאקר התאהב בנתניהו, העריץ אותו. אמר שהוא האיש הכי מרשים שהוא ראה. הוא עקב אחרי נתניהו, היה שולח לי כתבות שלו. הוא היה פשוט מעריץ של נתניהו. פאקר אמר לי: מה שנתניהו רוצה, לתת לו".

נזכיר כי ההבדל המרכזי בין תיק 1000 לשאר הוא שבתיק הזה מואשם רק נתניהו. הוא מואשם במרמה והפרת אמונים. לפי כתב האישום, קיבל טובות הנאה בשווי של מאות אלפי ש"ח ממילצ'ן ופאקר. המטרה של ההגנה היא להראות שאלו היו מתנות מותרות מחברים, וכי בעבר הגיעו לסכומים הרבה יותר גבוהים מזה, ואילו הקו של הפרקליטות יהיה שאנשי העסקים סיפקו טובות הנאה לנתניהו באופן שוטף ולפי דרישה.