100 ימים להיעלמות מוישי קליינרמן: "נעלם כאילו בלעה אותו האדמה"

משפחתו של הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, הנעדר למעלה משלושה חודשים משוועת לכל שבב מידע, "אף אחד לא יודע איפה הוא. הזוי" | האם ביקשה סיוע מכל מי שיכול להתנדב ולסייע בחיפושים בשטח

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 04/07/22 09:47 ה בתמוז התשפב

100 ימים להיעלמות מוישי קליינרמן: "נעלם כאילו בלעה אותו האדמה"
מוישי קליינרמן, צילום: דוברות המשטרה

הנער הנעדר: בסוף החודש שעבר הוציא בית משפט השלום בירושלים צו איסור פרסום בתיק החקירה על היעדרותו של הנער מוישי קליינרמן. הסיבה להגשת הצו: מעצר של חשוד שהטריד מינית תקף ואיים על קליינרמן. במשטרה מעריכים כי יש קשר בין האירוע להיעלמות הנער. הצו בתוקף עד 26 ביולי. 

במלאת 100 ימים להיעלמות המסתורית, סיפרה הבוקר (ב') אמו של מוישי, גיטי, על התקופה הקשה. בראיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב' אמרה כי לתחושתה מישהו חטף את בנה בן ה-16, "אחרת אין שום היגיון, הוא נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. אף אחד לא יודע איפה הוא. הזוי. זה נשמע כמו סיפור מימי הביניים". 

החיפושים בשטח ממשיכים 

במקביל לחיפושים הקדחתניים אחר בנה, גיטי גם נאבקת לשמור על שגרת חיים מסוימת עבור שאר הילדים בבית. "אני לא יכולה לקרוא לזה חיים, זו הישרדות", היא שיתפה בכאב, "אני אמא ויש לי עוד שבעה ילדים ואני צריכה להיות חזקה בשבילם. אמא זה משהו שמחזיק את כל המשפחה ואני משתדלת להחזיק חזק. אנחנו מאמינים שמישהו למעלה מנהל את העולם, אני מתפללת עליו כל יום וכל היום ומבקשת מעם ישראל להצטרף אלינו".

כזכור, הנער ממודיעין עילית נראה לאחרונה בסוף חודש מרץ באזור מירון, וקליינרמן הוסיפה בקשה מכל מי שיוכל להתנדב ולעזור בחיפושים, שיפנה לחפ"ק המשטרתי. היא סיפרה כי החיפושים בשטח ממשיכים ביתר שאת ומדובר במקום מסובך. את דבריה על בנה היא חתמה באופטימיות, "אני בטוחה שהסוף יהיה טוב ומוישי יחזור אלינו בריא ושלם".