איילת שקד תצטרף לגוש נתניהו? "אפשר לסמוך עליה שלא תעשה אותה טעות פעמיים"

חבר הכנסת מהליכוד מסביר מדוע מפלגתו לא צריכה להשקיע מאמצים בחיסול כוחה הפוליטי של שרת הפנים בממשלת בנט-לפיד, שכן, "אנחנו צריכים כל אחד שיביא לנו את ה-61"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 07:55 ה בתמוז התשפב

איילת שקד תצטרף לגוש נתניהו? "אפשר לסמוך עליה שלא תעשה אותה טעות פעמיים"
איילת שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עם הודעתו של ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט על פרישתו מהחיים הפוליטיים וכוונתו שלא להתמודד בבחירות הקרובות התמנתה שרת הפנים איילת שקד לתפקיד יו"ר ימינה. בחלוף השבוע מאז היא זוכה למספר מצומצם של קולות בסקרים, כאשר אמש (א'), בסקר חדש שנערך עבור כאן חדשות על ידי הסוקר דודי חסיד, מפלגת ימינה בראשות איילת שקד הייתה זוכה ל-4 מנדטים בלבד, כשהיא קרובה יותר לאחוז החסימה מאשר למנדט נוסף. 

אולם, כל זה לא מונע מהשערות רבות וקביעות באשר ליום שאחרי הבחירות, האם שקד תבחר ללכת עם הגוש שבראשו עומד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. על כך אמר הבוקר (ב') חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד בראיון שהעניק לחדשות הבוקר בקשת 12, כי שקד צריכה "להצהיר שהיא בגוש שלנו. היא עוד לא אמרה את זה". לדבריו, הצטרפותה לגוש נתניהו תלויה גם מי ישתבץ ברשימת ימינה, "ודאי שאם מתן כהנא ברשימה שלה זו בעיה".

"לאיילת שקד הייתה תרומה בהפלת הממשלה"

ביטן מסביר כי הליכוד לא צריך למקד את מאמציו בחיסול כוחה הפוליטי של שקד, שכן היא עוד עשויה להועיל להם, "אנחנו צריכים כל אחד שיביא לנו את ה-61. כל דבר יבחן לפי טובת הליכוד". חבר הכנסת מהליכוד משוכנע כי שרת הפנים בממשלת בנט-לפיד הייתה אחראית גם על כמה דברים חיובים, כמו למשל חוק הנאשם בפלילים שלדבריו לא עבר בזכותה, בנוסף לתלונות הרבות שזכתה להן ממפלגת רע"מ, תלונות שמשמשות כתעודת יושר, "התוצאה היא שהייתה לה תרומה בהפלת ממשלה". עוד הוסיף ביטן, כי "אפשר לסמוך על איילת שקד שלא תעשה את אותה טעות פעמיים. אין מצב שהיא שוב תלך לקואליציה עם מפלגת רע"מ, היא ראתה מה זה עשה למפלגה שלה". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן