שבע שנים אחרי הפיגוע: שירת "התקווה" במעיין בו נרצח דני גונן

עשרות רצים משתייכים לקהילת "רצי דני לוד" הגיעו לאזכרה לזכרו של הצעיר שנרצח בפיגוע, "את הזרע של בחירה בחיים זה דני זרע. אני משתדלת להמשיך ולהשקות את הזרע הזה שימשיך ויפרח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/22 12:14 ב בתמוז התשפב

שבע שנים אחרי הפיגוע: שירת "התקווה" במעיין בו נרצח דני גונן
צילום: טנא תקשורת

מאות בני אדם הגיעו היום (ו' ) לאזכרתו של דני גונן הי"ד שנרצח בפיגוע לפני 7 שנים בדיוק ליד הישוב דולב. את היום החלו עשרות רצים המשתייכים לקהילת "רצי דני לוד" בריצה "ממצפה רנה" בנו נרצחה רנה שנרב הי"ד למעיין דני בו נרצח כאמור דני גונן לפני 7 שנים.

האירוע התקיים בשיתוף משפחת גונן, מועצה אזורית בנימין, תיירות בנימין, היישוב דולב ופורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות אותו ייסדה גונן. בין מאות הנוכחים באירוע האזכרה המרגש נכחו: נתנאל איזק מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת שהיה המשנה לראש עיריית לוד והחזיק את העיר לוד לבדו בזמן מהומות "שומר החומות", בכירי ארגון "עד כאן", אפרת נוי, מנכ"לית הגרעין התורני בלוד, היועצים האסטרטגיים מאיר ליוש ואודי טנא, העיתונאי שילה פריד ועוד.

צילום: טנא תקשורת

דבורה גונן, אמו של דני הי"ד שלאחר הפיגוע ייסדה את פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות אמרה כי:  "את הזרע של בחירה בחיים זה דני זרע. אני משתדלת להמשיך ולהשקות את הזרע הזה שימשיך ויפרח. לא להיות בעשייה זה לוותר על דני. הבחירה בחיים היא מדני".

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ:  "המקום היפה הזה בין יישובי בנימין מסמל את הדרישה שלנו לחיות כאן בבטחה ובשלווה בדיוק כפי שנראה המקום הזה. דני גונן הי"ד היה חלק מהשלווה והיופי של הארץ הזו וביום הרצח שלו אנחנו זוכים להתכנס כאן בשמחה. דני גונן ורנה שנרב הי"ד שנחטפו מאיתנו כאן הם חלק ממעיין הכוח של העם היהודי שלא מפסיק לנבוע. אנו מכים כאן שורשים ומבססים את האחיזה במקום".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן