העיתונאי החרדי חושף כמה מצביעים איבדה ש"ס לאיתמר בן גביר

בצל המתקפה של הראשון לציון הרב יצחק יוסף על חבר הכנסת איתמר בן גביר, העיתונאי החרדי ישי כהן חושף נתון דרמטי: "ש"ס איבדה קרוב ל-45,000 מצביעים. אם הם היו מגיעים לקלפי, ש"ס הייתה עם 10 מנדטים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 21:22 כ בסיון התשפב

העיתונאי החרדי חושף כמה מצביעים איבדה ש"ס לאיתמר בן גביר
צילום: Flash90

לאחר שבמוצאי השבת האחרון תקף הראשון לציון הרב יצחק יוסף את חבר הכנסת איתמר בן גביר על עליותיו לבר הבית, רבים בציבור פירשו את הדברים כתגובה פוליטית לסקרים. בצל הפרשנויות לנושא, העיתונאי החרדי ישי כהן התארח בערוץ הכנסת וחשף כמה מצביעים איבדה ש"ס, אך הסתייג וטען כי לדעתו האירוע הוא הלכתי ולא פוליטי.

צפו:

המפלגות החרדיות צריכות להתמודד עם זה שבן גביר הצליח לקבל אהדה בציבור החרדי

כהן אמר: "ש"ס איבדה קרוב ל-45,000 מצביעים. אם הם היו מגיעים לקלפי, ש"ס הייתה עם 10 מנדטים. לאן הלכו המצביעים האלו? נתח מרכזי מהם הלך לבן גביר". הוא הוסיף: "בן גביר הצליח לקבל אהדה בציבור החרדי וברחוב החרדי, ועכשיו המפלגות החרדיות צריכות להתמודד עם זה".

כזכור, הרב יצחק יוסף אמר בשיעורו השבועי במוצאי השבת: "כולם אסרו את הכניסה להר הבית, הם מתעקשים. יש אחד קוראים לו בן גביר, נכנס ככה להר הבית בריש גלי. איזה חילול השם, לצאת נגד כל גדולי ישראל האמיתיים. שים לב, תחשוב רגע, אהבל, הרב שלך הוא כמו כל גדולי הרבנים האלו. זה כל גדולי הרבנים, עשרות-עשרות רבנים".

הרב טאו נגד העלייה להר הבית

היום (א') הרב טאו, נשיא ישיבת הרב המור פרסם מכתב ובו הוא מדגיש את האיסור לעלות להר הבית. "הנני בא בשורות אלו להצטרף לעמדתם הידועה של כבוד הרבנים הראשיים לישראל שליט"א, בעניין קדושת מקום בית מקדשנו", פותח הרב טאו. "עלינו להימנע מלהיכנס לכל שטח ההר, ובכך נזהרים אנו שלא להשפיל את כבודו, ולחלל את קדושתו, שלא תיפגם חס וחלילה חרדת קדושתו ותוקף הרתיעה מחומרת איסור הכניסה בטומאה לשטחו, מרבים ומיחידים מכלל ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן