בעקבות התפתחות בחקירה: חודשו החיפושים אחרי מוישי קליינרמן באיזור מירון

נמשכים החיפושים אחרי הנער בן ה-16 מביתר עילית שנעדר כבר קרוב למאה ימים, ובשעות האחרונות חודשו החיפושים באיזור מירון בעקבות מידע חדש | גיטי קליינרמן: "כל הזמן זה ציפיות ואכזבות, אנו מפחדים לצפות יותר מדי שלא נתאכזב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/06/22 12:28 ל בסיון התשפב

בעקבות התפתחות בחקירה: חודשו החיפושים אחרי מוישי קליינרמן באיזור מירון
החיפושים אחר מוישי, השבוע, צילום: David Cohen/Flash90

החיפושים אחרי מוישי קליינרמן: חודשו החיפושים באיזור מירון. בשעות אלה מתבצעות סריקות על ידי שוטרים וכלבים באיזור מירון, על רקע ההתפתחות שחלה בחקירת היעלמותו. כזכור, הנער בן ה-16 מביתר עילית נעדר כבר קרוב למאה ימים.

"מקווה שבקרוב יהיה משהו ונשמח לשתף"

אתמול (ג') פורסם כי ישנה התפתחות בחקירת היעלמותו של הנער מוישי והוטל על הפרשייה צו איסור פרסום, כאשר במסגרת ההתפתחות נעצר חשוד אחד והוא הובא בפניי בית מהשפט. אימו, גיטי קליינרמן התראיינה הבוקר (ד') ברדיו 103FM ואמרה: "מקווה שבקרוב יהיה משהו ונשמח לשתף את כולם. זה רק הכניס אותנו יותר ללחץ ודפיקות לב מואצות, כל הזמן זה ציפיות ואכזבות, אנו מפחדים לצפות יותר מדי שלא נתאכזב".

מוישי קליינרמן, פרס למי שיסייע במציאתו

מוישי קליינרמן | צילום: דוברות המשטרה

כאמור, אמש בית משפט השלום בירושלים הוציא צו איסור פרסום בתיק החקירה על היעדרותו של הנער. הסיבה להגשת הצו: מעצר של חשוד שהטריד מינית תקף ואיים על קליינרמן. במשטרה מעריכים כי יש קשר בין האירוע להיעלמות הנער. הצו בתוקף עד 26 ביולי.

בשבוע שעבר הגיע אימו לוועדת ביטחון הפנים, וסיפרה בבכי על התחושות הקשות: "אין לי חיים, איך אני יכולה לטפל בשאר הילדים בבית. אני מרגישה שאין אף אחד שמחזיק את הפרשה של מוישי. 2080 שעות אנחנו נמצאים בסיוט מתמשך. הראש שלי לא מרוכז. אני מבקשת מכל הגורמים שיש להם השפעה ומה שלא יהיה בסיפור שלו, להחזיר אותו הביתה. לפחות שיהיה קצה חוט. אין לנו מושג מה עובר הילד הזה. האם הוא חי או מת. נפל לתהום?".


(גיטי בכנסת)