דודי אמסלם חוזר בו: "בחירת מילים לא נכונה"

אחרי שטען כי הליכוד יצרף את חברי רע"מ לממשלה במידה ובלעדיהם יהיו 61 מנדטים והותקף בידיי נתניהו, דודי אמסלם מבהיר: "גם אני מודה שהראיון אצל רסקין לא היה מוצלח. אתם מכירים אותי ואת זיקתי למסורת ישראל וליהדות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 20:48 כט בסיון התשפב

דודי אמסלם חוזר בו: "בחירת מילים לא נכונה"
אמסלם, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הסאגה, דודי אמסלם מתנצל. בפייסבוק כתב חבר הכנסת מהליכוד: "חברות וחברים, גם אני מודה שהראיון אצל רסקין לא היה מוצלח. בחירת מילים לא נכונה שלי ודברים שלא הובנו כהלכה או הוצאו מהקשרם אבל אתם מכירים אותי ואת זיקתי למסורת ישראל וליהדות. מי שלא רוצה מדינה יהודית שיצביע לשמאל, בממשלת המחנה הלאומי שנקים אין מקום לשום מפלגה אנטי ציונית".

"מעולם לא הייתה לנו שום בעיה לשתף פעולה עם המפלגות הערביות בנושאים אזרחיים"

כזכור, בראיון לניב רסקין אמר אמסלם: "ממשלה צריכה להיות עם רוב ציוני, לאחר שיש לה רוב ציוני אם רוצה מאן דהוא אין לי שום בעיה. מעולם לא הייתה לנו שום בעיה לשתף פעולה עם המפלגות הערביות בנושאים אזרחיים".

 

לאחר התפוצצות הראיון, הוא כתב: "תקשיבו טוב לראיון המדובר אני אמרתי דברים ברורים וחדים. בעד ממשלה לאומית אמונית של 61, נגד מנסור עבאס והישענות על תומכי טרור. הריאיון מסתובב ברשת והדברים מדברים בעד עצמם, אז אל תיפלו בפח- שלא ינסו לעשות עלינו ספין מכוער".

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו מיהר לתקוף את חברו למפלגה: "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר. רע"מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל".

"הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע"מ לקואליציה כלשהיא", המשיך נתניהו. "ב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים לאחר שליברמן ערק לשמאל, סירבתי להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשותי ולכן הלכנו לבחירות".